728 x 90

گردهماییهای مجاهدین,انتقال مجاهدین به آلبانی و سایر کشورها,

سخنرانی سناتور جان مک‌کین در حضور مجاهدان اشرفی در تیرانا

-

مریم رجوی و سناتور جان مک کین در دیدار با مجاهدان اشرفی
مریم رجوی و سناتور جان مک کین در دیدار با مجاهدان اشرفی
متشکرم، متشکرم از همه شما،
متشکرم به‌خاطر این استقبال فوق‌العاده من نمی‌توانم بگویم که چقدر سپاسگزارم و صریح بگویم که چقدر از این‌که شما این‌جا هستید و نه در عراق خوشحالم. از شما تشکر می‌کنم. از شما خانم به‌خاطر رهبریتان تشکر می‌کنم و از طرف همه دوستانم از شما تشکر می‌کنم.
 


نیاز به گفتن ندارد که ما در جهانی بسیار خطرناک زندگی می‌کنیم و اکنون می‌بینیم که رژیم ایران تلاش می‌کند نفوذ و ستمگریش را به سراسر خاورمیانه گسترش دهد. واقعیت این است که بشار اسد امروز در قدرت نبود، اگر نمی‌بود کمک سپاه پاسداران و رژیم ایران و حزب‌الله که در آستانه سقوط بشار اسد وارد سوریه شدند. جای شکی نیست که همه کسانی که در این سالن هستند رنج دیده‌اند. نه فقط خودشان رنج کشیده‌اند، بلکه عزیزانشان را هم بر اثر ستم رژیم ایران از دست داده‌اند. و من تسلیت می‌گویم به همه کسانی که در این سالن عزیزی را به‌دلیل حاکمیت استبدادی و تروریسم در ایران از دست داده‌اند.
 


من از این استقبال بسیار بسیار تحت‌تاثیر قرار گرفتم. من می‌دانم که راه بسیار طولانی برای طی کردن داریم. این اولین گام است.

این یک نمونه از حمایتی است که شما توانستید در ایالات متحده آمریکا و در جهان برای این‌که به آزادی برسید به‌دست آورید. و من هرگز فراموش نخواهم کرد تلاشهای آمریکائیان بسیاری را که در پاریس بارها به شما پیوستند. و این یک ثمره عالی از نگرانی، توجه و عشق به افرادی بوده است که شایسته وضعیت بهتری از آنچه که دارند هستند. من از شما به‌خاطر این‌که یک نمونه هستید تشکر می‌کنم، نمونه‌ای برای تمام جهان که نشان می‌دهد هر آن کس که خواهان مبارزه و فدا برای آزادی است آن را به‌دست خواهد آورد و شما نمونه‌ای برای همه کسانی هستید که در جهان برای این مبارزه می‌کنند.
 
شما، دوستان من، می‌دانید برخی از ما سال 2009 را به یاد داریم که در نتیجه یک انتخابات فاسد، مردم در سراسر ایران در اعتراض و برای زندگی و حکومتی بهتر قیام کردند، و جهان مشاهده کرد دختری جوان به نام ندا را که در میدانی در تهران در خون خود غلطید. من هرگز آن را فراموش نخواهم کرد. روزی ایران آزاد خواهد شد. روزی ما در آن میدان گردهم جمع خواهیم شد.
 
روزی ما گردهم جمع خواهیم تا نمادی را به آن زن جوان، که تبدیل به سمبل نبرد علیه استبداد حاکم بر ایران شد، تقدیم کنیم. بنابراین، برای من سخت است که قدردانی خود را به شما ابراز کنم. شما قدردانی خود را نسبت به من ابراز کرده‌اید، که من را بسیار تحت تأثیر قرار داد. اما شما قیام، مبارزه و فداکاری کرده‌اید، برای آزادی، برای حق زندگی آزاد، برای حق تعیین آینده خود، برای حقوق خدادادی. یک قسمت بسیار مهم در بیانیه استقلال ما هست که ما معتقدیم همه انسانها برابر خلق شده‌اند و از حقوق مشخص سلب ناشدنی برخوردارند. این حقوق شامل حق زندگی، آزادی و حق جستجوی خوشبختی است. شما حق زندگی، حق آزادی و حق جستجوی خوشبختی را دارید همراه یکدیگر، در پیوندی که شعله فداکاری برای یک آرمان آن را شکل داده است و می‌گوید حقوق همه افراد باید محترم شمرده شوند و این آرمان ارزش جنگیدن را دارد.

با تشکر و خدا شمار ا حفظ کند.
 
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/124dcad1-69bb-4ff4-bb25-1cb84bb97b79"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات