728 x 90

نمايش انتخابات رياست جمهورى ,اخبار اعتراضى,

واکنش رژیم به کازار ملی ”نه به‌نمایش انتخابات ”

-

کارزار تحریم عمومی نمایش انتخابات رژیم آخوندی
کارزار تحریم عمومی نمایش انتخابات رژیم آخوندی
در واکنش به کارزار ملی هزار اشرف و نه به نمایش انتخابات رژیم، مهره‌ها و رسانه‌های حکومتی واکنشهای گسترده‌یی نشان داده‌اند. این واکنش‌ها هم‌چنان ادامه دارد:
آخوند طه محمدی در نمایش جمعه همدان با ابراز وحشت از جوانان اشرف‌نشان گفت: «با یک دشمن بی‌رحم مواجه هستیم، پس اختلافات جزیی در داخل درست نیست و نباید به آن دامن زد»، وی با نگرانی به باندهای حکومتی هشدار داد و افزود مجاهدین «دست و پا می‌زنند که انتخابات کشور را خراب کنند». (خبرگزاری حکومتی فارس 18 فروردین 96)

یک سایت حکومتی دیگر از انعکاس مواضع مقاومت ایران در مورد نمایش انتخابات قلابی در رژیم به سوز و گداز پرداخته و از جمله نوشته است: «شبکه خبر العربیه، طی هفته‌های اخیر به تربیون تبلیغاتی اعلام بیانیه‌ها و انتشار مقالات مجاهدین و اعضای شورای ملی مقاومت تبدیل شده است». (آفتاب نیوز- 13 فروردین 96)

سایت حکومتی جهان‌نیوز هم که وابسته به باند خامنه‌ای است، با ابراز وحشت نوشته بود: مجاهدین «به‏منظور تحت‏ الشعاع قرار دادن انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 به‏صورت گسترده اقدام به انتشار شایعاتی درباره اختلاف میان مسئولان عالی نظام، ارائه آموزش‏هایی درباره براندازی و اغتشاش، انتساب اقداماتی مانند جمع‏آوری گیرنده‏های ماهواره به انتخابات، تلاش برای عدم مشارکت مردم در انتخابات با پرداختن به موضوعات گوناگون از جمله: اختلاس‏ها، صرف بودجه در سوریه و عراق و... می‏کنند». این سایت حکومتی افزوده است: مجاهدین «طی ارتباط با مرتبطان داخلی خود، از آنها خواسته‌اند اخبار مربوط به انتخابات، شامل پیش‏بینی میزان مشارکت، میزان شانس جناح‏های سیاسی، نامزدهای احتمالی و نظرات مردم را گرفته و ارسال کنند». (جهان نیوز- 11بهمن 95)

یک سایت حکومتی دیگر نسبت به فعالیتهای مجاهدین اظهار عجز کرده و نوشته است: «علاوه بر حضور و فراخوان شبکه (مجاهدین) در پای صندوق رأی، باید به قدرت مانور آنها در شبکه‌های اجتماعی خصوصاً حضور در برخی از پروژه‌های هزینه آفرین بر ضد کشور اشاره کرد. شبکه در هم تنیده توئیتری (مجاهدین) با خط دهی اکانت تابلو دار “آ د”توانسته تا به‌حال کمپینهای نسبتاً مطلوبی را بر ضدایران ناوبری و هدایت کند». (انصاف نیوز 20فروردین 1396)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d9273608-76d5-4e1b-a190-4fd8b95ac9c1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات