728 x 90

-

نمایشات مضحک انتخاباتی!

-

 -
-
در آستانه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم هر دو باند نظام آخوندی به نمایشات مبتذل و مضحکی روی آورده‌اند تا به‌زعم خود در جنگ قدرت بلکه از هم پیشی بگیرند.

یکی از این نمایشات مهوع چاپ کردن عکس‌ها و پوسترهایی توسط دختران و زنانی است که در فرهنگ آخوندی بدحجاب خوانده می‌شوند و مستوجب عقاب. اما این‌جا... .

واقعیت این است که سراپای این پوسترها و بازارگرمی به این شکل برای آخوند جنایتکار ابراهیم رئیسی، تنها بیانگر ورشکشتگی نظام ولایت‌فقیه است.

این نمایش در حالی است که امام جمعه‌های خامنه‌ای و عوامل باند وی همین دختران و زنان را به بهانه آخوند‌ساخته بدحجابی، توسط نیروهای سرکوبگرخود دستگیر و روانه زندان می‌کنند.

پیش از این حسن روحانی بدون لباس آخوندی نیز با گرفتن یک عکس یادگاری با زنان ”بدحجاب” همین ورشکستگی و سرشکستگی نظام را به نمایش گذاشته بود.
 
 
بکارگیری زنان به قول آخوندها ”بدحجاب”، برای بازیهای انتخاباتی در حالی است که آخوند احمد علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد پیش از این در مورد بدحجابی گفت: ”زنان بدحجاب خاکریز دشمن و سرباز پیاده‌نظام آمریکا‌ هستند، همان نیرویی است که آمریکا و اسراییل وارد ایران کرده است تا نظام و انقلاب را شکست بدهد، ... بی‌تفاوتی در مقابل بدحجابی ریشه دین و اجتماع ما را می‌سوزاند“.

آخوند احمد خاتمی امام جمعه موقت خامنه‌ای در تهران نیز ضمن اعتراف به شکست رژیم در زمینه کارفرهنگی در مورد حجاب مورد نظر آخوندها گفت: ”هیچ یک از مسئولان به فکر حل کردن و پیدا کردن راه‌حل برای این مشکل نبوده و به نظر می‌رسد دیگر با کار فرهنگی نمی‌توان جلوی بدحجابی در جامعه را گرفت و فکر می‌کنم برای حل این مسأله باید خونهای پاکی ریخته شود تا این معضل از جامعه ما ریشه کن شود“. ! (سایت انتخاب 4اردیبهشت 90)

همین آخوند روحانی که این چنین همراه زنان بد حجاب و بی‌حجاب ظاهر می‌شود، اولین افتخارش در نظام جهل و جنایت آخوندی و در بدو انقلاب ضدسلطنتی، این بوده که حجاب را بر کارمندان زن ارتش تحمیل کرده و زنان کارمند ارتش را که حجاب تحمیلی او را نپذیرفته از کار برکنار و خانه‌نشین کرده است.

روحانی درکارنامه سراسر فضاحت خود در نظام آخوندی در زمینه سرکوب زنان می‌نویسد: «طرح اجباری شدن حجاب در ادارت مربوط به ارتش، به عهده من گذاشته شد... زنان کارمند که همگی به جز دو یا سه نفر بی‌حجاب بودند، شروع کردند به غر زدن و شلوغ کردن، ولی من محکم ایستادم و گفتم: از فردا صبح دژبان مقابل درب ورودی موظف است از ورود خانم‌های بی‌حجاب به محوطه ستاد مشترک ارتش جلوگیری کند. پس از ستاد ارتش، نوبت به نیروهای سه‌گانه رسید. در آغاز به پادگان دوشان تپه رفتم و همه کارمندان زن را که تعداد آنها هم زیاد بود در سالنی جمع و درباره حجاب صحبت کردم. در آنجا زن‌ها خیلی سر و صدا راه انداختند اما من قاطعانه گفتم: این دستور است و سرپیچی از آن جایز نیست». (خاطرات روحانی، جلد اول، صفحه ۵۷۱-۵۷۳)

واضح است این نوع تلاشهای مذبوحانه توسط هر دو باند رژیم برای بازارگرمی انتخاباتی، بیانگر ورشکستگی ایدئولوژیکی نظام ولایت است. رژیمی که پایه و اساس تفکرات قرون وسطایی‌اش برتبعیض جنسیتی استوار است و یکی از حربه‌های اصلی‌اش برای سرکوب زنان میهن، اتهام آخوند‌ساخته بدحجابی است.

جواب این اقدامات ورشکسته و مهوع را مردم ایران در فضای مجازی به‌روشنی داده‌اند، ضمن این‌که بی‌تردید با ”نه” گفتن به خیمه‌شب بازی قلابی انتخابات، نشان خواهند داد که نه تنها پشیزی برای این بازیهای کثیف قائل نیستند، بلکه رأی آنها همانا سرنگونی تمامیت این رژیم ضد‌مردمی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7fac8773-7734-41d6-874f-6397b1f8c9bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات