728 x 90

ترس رژيم ایران از قیام,

نگرانی رئیس قوه قضاییه رژیم از تکرار قیام: هیچ‌کس اجازه تکرار فتنه ۸۸ را نمی‌دهد

-

آخوند صادق لاریجانی
آخوند صادق لاریجانی
آخوند صادق لاریجانی رئیس قوه قضاییه رژیم در آستانه نمایش انتخابات، وحشت خود را از تکرار قیام 88 نشان داد و گفت: «قوه قضاییه، نیروهای انتظامی و امنیتی، مسئولان و مهمتر از همه خود مردم این بار اجازه نخواهند داد که مانند سال 88 فتنه‌ای شکل بگیرد». قطعاً این‌گونه نخواهد بود که همانند آن سال، ده ماه اغماض و صبر به خرج داده شود.

وی که روز دوشنبه 14 فروردین 96 در جلسه قوه قضاییه رژیم سخنرانی می‌کرد خشم خود را از اظهارات نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل ابراز کرد. نیکی هیلی با اشاره به قیام 88 گفت: باید صدای کسانی مانند ندا آقاسلطان باشیم.

آخوند لاریجانی گفت:‌این خانم که به‌تازگی به این سمت گماشته شده است در بدو حضور خود در این جایگاه اظهاراتی داشته که از چند جهت مهم است. اولین نکته در اظهارات او این است که نشان می‌دهد برای انتخابات امسال ما خواب‌هایی دیده‌اند. متأسفانه برخی افراد در داخل نیز نسبت به این موضوع و چنین اظهاراتی بی‌توجهند.
مردم، مسئولان و مدیران باید با بصیرت هر چه بیشتر به این‌گونه سخنان دشمن توجه داشته باشند و حساسیت به خرج دهند.

خاطرنشان می‌شود نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل‌متحد روز چهارشنبه 9فروردین 96، به قیام مردم ایران در سال 1388 اشاره کرد و گفت: باید صدای کسانی مانند ندا آقاسلطان باشیم. وقتی مرگ ندا آقاسلطان در ایران رخ داد، بلندپایگان جامعه بین‌المللی اولویت‌های دیگری در مورد ایران داشتند… در نهایت مرگ ندا و رویاهای مردم ایران نادیده گرفته شد و برآورده نشد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/914c19a6-b16c-45f4-b3a9-d1078e91285d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات