728 x 90

نمايش انتخابات رياست جمهورى ,

آیا آخوند رئیسی کاندیدا می‌شود؟

-

آخوند جنایتکار ابراهیم رئیسی
آخوند جنایتکار ابراهیم رئیسی
در حالی که خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) وابسته به سپاه پاسداران نمایش جدید خود را برای تبلیغ آخوند رئیسی از دژخیمان هیأت مرگ در جریان قتل‌عام زندانیان سیاسی در تابستان 67 آغاز کرده است و ارگانهای سرکوبگر بسیج در دانشگاهها تحت عنوان دفاتر 60 گانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به این زمینه‌سازی برای کاندیدا شدن آخوند رئیسی دامن می‌زنند، برخی از رسانه‌های باند خامنه‌ای از همین حالا درآمدن آخوند رئیسی از صندوق نمایش انتخابات را پیش‌بینی کرده و از جمله نوشته‌اند: «کاندیداتوری سید ابراهیم رئیسی برای انتخابات ریاست‌جمهوری قطعی است و این کاندیداتوری به‌طور طبیعی بر محیط و فضای کلان انتخابات مؤثراست». (سایت حکومتی نماینده 14فروردین96)

درهمین حال سایر مهره‌ها و رسانه‌های باند خامنه‌ای با چماق «اقتصاد مقاومتی» و با رو کردن گوشه‌هایی از فساد دولت حسن روحانی، حمله به وی را شدت داده‌اند

کیهان خامنه‌ای 14فروردین96 نوشت: «مشکلات اساسی کشور، مخصوصاً در عرصه اقتصاد و معیشت مردم از ناکارآمدی، غیر انقلابی بودن، بی‌انگیزگی، بی‌تحرکی، ضعف و ناامیدی مدیران ریشه می‌گیرد». ارگان خامنه‌ای سپس با اشاره به مذاکره جویی دولت روحانی افزود: «باید دید او با چه کسانی سرجنگ و ستیز دارد و مبادا با مومنان و انقلابیون سر ناسازگاری داشته باشد».

ارگان باند فاشیستی مؤتلفه موسوم به رسالت14فروردین96 نیز منشأ تمام خطرات تهدید کننده نظام را در دولت روحانی آدرس داده و نوشته است: «خطر وادادگی در برابر دشمن و عدم درک صحیح از مواضع خصمانه غرب درجه نفوذ پسمانده‌های لیبرالیسم، نفاق و چپگرایی را به ملت گوشزد می‌کند. این خطرات با هوشیاری و هوشمندی ملت انشاءالله در انتخابات آینده با رأی حکیمانه مردم دفع خواهد شد».

در مقابل روزنامه آرمان از باند روحانی 14فروردین96 در سرمقاله خود که توسط یک مهرهٴ این باند به نام زیباکلام نوشته شده، بدون اسم بردن از سپاه، به روحانی توصیه می‌کند از چپاولهای نجومی سپاه پرده بردارد. در این سرمقاله آمده است که روحانی باید بگوید «چه میزان از اقتصاد کلان ایران در دست دولت به‌عنوان قوه مجریه است وچه میزان از حجم اقتصاد ایران در اختیار نهادها، سازمانها و سایر مؤسسات دیگر است؟ هیچ کس به درستی نمی‌داند چه میزان از اقتصاد ایران در دست دولت در معنای قوه مجریه است و چه میزان آن در دست دیگران است که نه به دولت و نه به مجلس پاسخگو هستند و یک ریال مالیات هم نمی‌پردازند. بنابراین آقای روحانی ضمن پذیرش اصل انتقادات در مورد رکود و بیکاری باید به مسائل کلان اقتصاد ایران بپردازد».

روزنامه ابتکار14فروردین96 از باند روحانی نیز در این دعوای باندی با اشاره به شیوه‌های چپاول توسط سپاه پاسداران نوشته است: «چیزی که می‌توان از ادعاها و شعارها دریافت این است که اجزای گفتمان مقاومت با آنچه در اقتصاد می‌گذرد، همساز و سازگار نیست. حتی برخی نهادهای انقلابی نیز در اقتصاد، طبق افسارگسیخته‌ترین نوع سرمایه‌داری رفتار می‌کنند».

به هر حال تصمیم‌گیری این‌که رئیسی وارد صحنه بشود یا نشود با ولی‌فقیه ارتجاع خامنه‌اي است. تصمیمی که البته پیچیدگیهای خاص خود را دارد، اما در نهایت گفته‌اند که رئیسی نظر نهایی‌اش را روز 18فروردین اعلام می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/abd2f070-fa13-4486-85d5-48284ca3f932"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات