728 x 90

علمای یمن: حمله به مسجد کوفل، نقاب از چهره جنایتکاران حوثی برداشت

تهاجم به مسجد کوفل در یمن
تهاجم به مسجد کوفل در یمن
خبرگزاری عربستان امروز یکشنبه گزارش داد علمای یمن، حمله تروریستی به مسجد کوفل در استان مارب را که به کشته و مجروح شدن شماری از نمازگزاران انجامید، به‌شدت محکوم کردند. علمای یمن، با صدور بیانیه‌یی خاطرنشان کردند، از آغاز کودتا تاکنون، تروریستهای حوثی بیش از 300 مسجد را تخریب و هتک حرمت کرده‌اند. بر اساس این بیانیه، تروریستهای حوثی 600 خطیب و عالم دینی را شکنجه، بازداشت و به قتل رسانده‌اند.

در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده است که جنایت حمله به مسجد کوفل، بیانگر این است که این جماعت رو به زوال و نابودی بوده و در نتیجه تلاش بی‌وقفه ائتلاف عربی به رهبری خادم حرمین شریفین ملک سلمان بن عبدالعزیز برای نجات یمن، این غده‌ای سرطانی خشک خواهد شد.
در بیانیه گفته شده است که ارتکاب این جنایت از جانب تروریستهای حوثی امری جدیدی نیست، این گروهک قبل از این نیز مراکز حفظ قرآن کریم را منفجر کردند و منطقه مکه مکرمه را توسط موشک بالستیک هدف قرار دادند، و این تجاوزها دال بر شکست و ناکامی فکری این جماعت پس ناکامی‌های پیاپی آنها در عرصه سیاسی، دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/305099a5-afdf-4b58-aaf3-18de89593290"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات