728 x 90

آخوند علم الهدی: بعضی از جریانها و افراد درصدد شکستن صلابت رهبری هستند!

آخوند علم الهدی
آخوند علم الهدی
آخوند علم‌الهدی در نمایش جمعه 20اسفند 95 مشهد، به مخالفتها با ولی‌فقیه ارتجاع و موقعیت ضعیف او اعتراف کرد و گفت: «بعضی از جریانها یا بعضی افراد درصدد صلابت شکنی مقام ولایت و رهبری برآمدند و به‌عنوان یک دغدغه بزرگ به‌وسیله عزیزان ما در خبرگان مطرح می‌شد که به‌عنوان صیانت از.. رهبری اعلام کردند که در برابر این صلابت شکنیها اینها آرام نخواهند نشست، مردم ولایت مدار این نظام و این کشور هم در برابر صلابت شکنیهای رهبری آرام نمی‌گیرند».

وی همین نگرانی از موقعیت ولی‌فقیه را به شکل دیگری بروز داد واضافه کرد: «علت این اجلاس و برگزاری برای تولید یک آرامش در دل مردم است، مردم بدانند نمایندگان آنها مراقب سرنوشت نظام و انقلابند.. آرامش پیدا کنند که در هیچ شرایط، در هیچ حادثه و بحرانی که برای نظام پیش بیاد، اعم از فتنه‌انگیزیها و توطئه‌های دشمنان یا حوادث و جریانهای طبیعی، کشور و نظام دچار مشکل فقد رهبری نخواهد شد».

امام جمعه خامنه‌ای در مشهد همچنین وحشت و نگرانی از یکطرف و از طرف دیگر استیصال رژیم نسبت به فضای مجازی را این‌طور بیان کرد: «در فضای مجازی در یک شرایطی است که اصلاً به ما اعلام و احساس استیصال دست می‌دهد. این نمی‌شه آقا یعنی این ما بیام ول کنیم جامعه رو در دست یک فضای مجازی. دو سه سال پیش بنده اینو به‌عنوان یک خطر اعلام کردم مسأله فیلترینگ رو مطرح کردم خب متأسفانه بعضی از دستگاههای مسئول نظام تحت عنوان آزادی خواهی، آزادی نگری با بنده درگیر شدند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/95cb8d93-f009-44d8-9de7-5982577653d7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات