728 x 90

پیام ماریا ترزا فرناندز دلا وگا – معاون پیشین نخست‌وزیر اسپانیا؛ کنفرانس بین‌المللی روز جهانی زن در آلبانی + فیلم

ماریا ترزا فرناندز دلا وگا – معاون پیشین نخست‌وزیر اسپانیا
ماریا ترزا فرناندز دلا وگا – معاون پیشین نخست‌وزیر اسپانیا
خانم رئیس‌جمهور گرامی،
دوستان گرامی در شورای ملی مقاومت ایران،
خیلی دوست داشتم همراه شما و مدعوینتان باشم تا روز جهان زن را گرامی بداریم. متأسفانه نتوانستم در میان شما باشم ولی خوب می‌دانید که نه فقط از طریق این پیام ویدئویی بلکه از صمیم قلب با شما هستم. هر جا زنان خواهان برابری، آزادی، بردباری و دموکراسی هستند، من با آنها هستم، علی‌الخصوص در مورد زنانی مثل شما که نه فقط برای حقوق و آزادی خود، بلکه برای حقوق و آزدی خلقشان مبارزه می‌کنند.

دوستان گرامی، بابت پشتکار، تعهدپذیری و شهامت روزانه‌تان از شما تقدیر به ‌عمل ‌می‌آورم. این‌چنین است که می‌توان پیشروی کرد؛ پیشرویهایی مانند انتقال همگی اهالی کمپ لیبرتی به اروپا.

خواهر مریم رجوی عزیز برای بهبود شرایط زندگی این تعداد زیاد از خانواده‌ها به شما تبریک می‌گویم. این کاری بسیار دشوار بلکه غیرممکن می‌نمود ولی محقق شد، مانند خیلی دیگر از دستاوردهای زنان که کسی آنها را واقعی نمی‌دید اما به واقعیت پیوستند. تعهدپذیری زنان توان جابه‌جایی کوهها را دارد و شما زنان ایرانی بهترین گواه آن هستید.

من معتقدم که شما با مبارزه‌تان موفق خواهید شد حقوق شهروندی را برای زنان و همه در کشورتان محقق کنید. برابری برای همه مفید است و کرامت و آزادی همه را در پهنه جهانی گسترش می‌دهد.

جهان در برابر این همه نفرت‌برانگیزی و عدم بردباری و خارجی ستیزی نیاز به زنان با شهامت و دموکرات و مدافع حقوق زنان دارد و شورای ملی مقاومت ایران این نیاز را برآورده می‌کند.

دوستان عزیز، من شما را ترغیب می‌کنم به ادامه پیشرویها و مبارزه‌تان برای دستیابی به اهدافتان. ما، همه دموکراتها، در کنار شما هستیم. ما می‌دانیم که کثرت‌گرایی، احترام به حقوق مردان و زنان تنها ضامن پیشرفت و صلح برای همه شهروندان در جهان می‌باشد.

سروانتس، نویسنده بزرگ کشور من نوشته است که «آزادی بزرگترین موهبت اللهی برای انسانهاست. آزادی گوهری است نهفته در زمین ما و امواج دریا را به اتحاد خود در می‌آورد».

مایه افتخار من است که شما زنان ایرانی مبارزه سهمگینی برای دستیابی به این آزادی را در پیش گرفته‌اید.

از شما بی‌نهایت متشکرم و همه احساسات دوستی‌ام را نثارتان می‌کنم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/10756454-47d7-4cbd-86f5-4c998f8de9c4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات