728 x 90

اعتراضات دانشجويان,

وحشت رژیم آخوندی از انعکاس خبر تظاهرات دانشجویان علامه در تلگرام مجاهدین

-

تجمع دانشجویان دانشگاه ادبیات علامه علیه تفکیک جنسیتی- آرشیو
تجمع دانشجویان دانشگاه ادبیات علامه علیه تفکیک جنسیتی- آرشیو
در تاریخ یکشنبه 15اسفندماه 95 علامه نیوز، کانال تلگرام حکومتی وابسته به دانشگاه علامه از انعکاس خبر اعتراض دانشجویان این دانشگاه علیه تبعیض جنسیتی و استقبال دانشجویان از انعکاس آن ابراز نگرانی کرد و نوشت: «اجازه بدهید خوشبین نباشیم! خبر اعتراض گروهی از دانشجویان دانشکده ادبیات در واکنش به تبعیض جنسیتی اگر ‌چه می‌تواند بیانگر بیداری دانشجویان دانشگاه باشد، اما با حوادثی توامان شده است که خاطرات تلخ گذشته را به یاد می‌آورد. درج این خبر در سایت گروهک تروریستی منافقین و همچنین تجربه‌ی منحرف شدن حرکت‌های دانشجویی در سال‌های نه چندان دور، به نظر دلایلی مکفی را برای بدبینی به این تجمع به‌دست می‌دهد.
نکته‌ی حائز اهمیت اعتراض این گروه از دانشجویان این است که از میان تمام مسائل قابل بررسی هم‌چون وضعیت تغذیه، انتخاب واحد، اساتید و... تنها به موضوع "تبعیض جنسیتی" معترض شده‌اند».

واکنش علامه نیوز به درج این خبر بیانگر ترس و وحشت رژیم آخوندی از مطرح کردن درخواستهای سیاسی از سوی دانشجویان این دانشگاه و پیوند خوردن آن با مجاهدین است. به‌خصوص اعتراض دانشجویان نسبت به تبعیض جنسیتی و فشارهای ارتجاعی رژیم به دانشجویان دختر که برخاسته از افکار ارتجاعی این رژیم است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6207006b-eae8-4dc4-b86e-3a28251d4f34"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات