728 x 90

اخبار اعتراضى,

تجمع اعتراضی بهورزان استانهای مختلف کشور در مقابل وزارت بهداشت رژیم در تهران

-

 -
-
امروز سه‌شنبه 10اسفند 95 جمعی از بهورزان برای سومین روز متوالی با تجمع در مقابل وزارت بهداشت رژیم در تهران نسبت به شرایط شغلی خود دست به اعتراض زدند.

این بهورزان که از شهرها و استانهای مختلف کشور از جمله شوشتر، کرمانشاه، مازندران، ارومیه، اردبیل، زنجان، اراک، کاشان، تهران، اهواز، یاسوج، شهریار و لرستان برای سومین روز متوالی در مقابل وزارت بهداشت رژیم تجمع اعتراضی برگزار کرده‌اند خواهان رسیدگی به وضعیت شغلی شان و احتساب شغل آنان جزء مشاغل سخت، احتساب دو سال دوره آموزشی جزء سنوات خدمتی و پرداخت کارانه بر اساس سختی شغل هستند“.
 


به گفته یکی از شرکت کنندگان در این تجمع اعتراضی ”پس از شروع تجمع، انتظامات سعی داشت یک تا سه نفر به نمایندگی وارد ساختمان شوند. به اصرار چهارنفر به نمایندگی رفتند. اما به جای رسیدگی به خواسته‌های معترضان آنان را مورد مواخذه قرار داده بودند. در جلسه اول دکتر رهبر به‌طور تحقیر و توهین‌آمیزی برخورد کرده بود، مانند یک بازپرس که این رفتار مورد اعتراض نمایندگان معترضان قرار گرفت“.

یکی دیگر از بهورزان در ادامه اضافه کرد ”نیروهای امنیتی و پلیس از تصویربرداری این تجمع ممانعت به‌عمل می‌آوردند، بعضی از معترضانی که به شهر خود بازگشته‌اند توسط حراست اداره احضار شده‌اند، ما در صورت عدم محقق شدن وعده‌های مسئولان وزارتخانه، اعتراضات خود را ادامه خواهیم داد“.
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4d25061f-62c0-4d95-8c86-3e7a82f54cd6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات