728 x 90

-

از این چند عکس بی‌خیال نگذرید

-

 -
-
این‌جا ارودگاه جهادی شهدای علم و فناوری است.
گوشه‌یی در ایران اشغال شده توسط آخوندها. این‌ هم یک اردوی آموزشی نوجوانان دانش‌آموز است با حدود 30نفر هنرجوی خردسال.

بچه‌ها در یک محل توجیه می‌شوند و مادرانشان در یک محل دیگر.

 
بچه‌ها یاد می‌گیرند چگونه از سلاح استفاده کنند تا بتوانند دیگران را گروگان بگیرند مثل صحنهٴ گروگان‌گیری سفارت آمریکا که این‌جا هم شبیه سازی شده آن در گوشهٴ دیگری از اردوگاه جهادی آخوندها نشان داده شده است.

 
بچه‌ها سپس می‌آموزند چگونه وصیت نامه بنویسند و چگونه بکشند و کشته شوند، آموزشی کوتاه و کارآمد برای آشنایی هرچه نزدیک‌تر با ”مرگ “.

مادرانشان هم یاد می‌گیرند چگونه از بچه‌هایشان عکس یادگاری بگیرند تا آلبوم‌های خود را با عکس جگرگوشگانشان در نونهالی و در اردوگاههای تروریستی پر کنند و همچنین بیاموزند چگونه نقش ”مادر یک شهید “ را پیشاپیش در جامعه بازی کنند. مادرانی که می‌توانند سرمشقی باشند برای دیگر مادران تا بچه‌هایشان را برای کشتن و کشته شدن به اردوگاههای جهادی شهدای علم و فناوری! اعزام کنند.

 
فاشیسم هیتلری در بازی‌کردن با رگ خواب خرده‌بورژوازی آلمان آن‌گونه بازی کرد که به گفته اریک فروم در کتاب معروفش ”گریز از آزادی“ طبقه متوسط آلمان حاضر بود فرزندان خود را برای پیشوا به‌راحتی فدا کند.

برتولت برشت هم در تک پرده‌ایهای معروفش چه نیکو تصویر کرده خانواده‌ای که کودکشان را یهودایی می‌دانستند آمادهٴ جاسوسی و لو دادن والدین ناراضی خود!

سرانجام همهٴ آنها، چه کودکان و چه مادران در آتشی سوختند که خود، بخشی از هیزم آن شده بودند.

دنیا همیشه بسیاری ”نکته‌ها “ برای آموختن دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a0fa8442-de2a-46c6-9524-0fcd54784c29"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات