728 x 90

تورم و گرانى,

کرایه اتوبوسهای دوکابین دو برابر می‌شود

-

اتوبوس دوکابین
اتوبوس دوکابین
عضو کمیسیون حمل و نقل شورای قلابی شهر تهران از بررسی لایحه افزایش نرخ وسایل حمل و نقل عمومی در کمیسیون مربوطه در شورای قلابی شهر تهران خبر داد.

شهرداری رژیم در تهران پیشنهادات خود را در خصوص افزایش نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی در سال 96 به کمیسیون حمل و نقل این چنین ارائه داده است: ”پیشنهاد شهرداری برای کرایه اتوبوس بخش خصوصی، افزایش نرخ حدوداً 20 تا 30 درصد بوده است و از آنجایی که نرخ کرایه اتوبوس‌های دوکابین که طی سال‌های گذشته افزایش نداشته است، این بار در لایحه پیشنهادی شهرداری در سال 96 رشد 50 درصدی داشته است“.

عضو کمیسیون حمل و نقل افزود: ”در بخش مترو نیز افزایشی در حوزه بلیت‌های دو سفره نداشته‌ایم اما شهرداری پیشنهاد افزایش 50 درصدی نرخ بلیت تک سفره را ارائه کرده است“.

وی همچنین گفت: ”به نظر اعضای شورای شهر تهران این افزایش معقول نیست و قطعاً پس از بررسی‌های بیشتر نظر خود را اعلام خواهیم کرد اما به نظر مان این ارقام پیشنهادی، با توجه به شرایط معیشتی مناسب نیست“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/55e707db-d819-403a-ad40-51f1a9624ac4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات