728 x 90

تحریم‌ها علیه ایران,اخبار امريكا,

اسامی هکرهای سپاه پاسداران که توسط دادگستری آمریکا مجرم شناخته شدند

-

 -
-
وزارت دادگستری آمریکا روز پنجشنبه، ۵ فروردین کیفرخواست علیه ۷ تن از عوامل وابسته به سپاه پاسداران را که کارشناس هک کردن کامپیوتر معرفی شده‌اند، رسماً اعلام کرد.

اسامی این افراد عبارتند از احمد فتحی، حمید فیروزی، امین شکوهی، صادق احمدزادگان، امید غفاری‌نیا، سینا قیصر و نادر سعیدی.
تصاویر هفت هکر ایرانی که از سوی اف‌بی‌آی تحت تعقیب قرار دارند
گفته می‌شود آنها از گردانندگان مجموعه‌یی به نام "مرصاد" هستند که فرماندهی حمله سایبری به آمریکا را برعهده داشته‌اند. صادق احمدزادگان همچنین عضو تیمی با عنوان "تیم امنیتی آشیانه دیجیتال" بوده و در تلاش برای هک کردن ناسا نقش داشته است.

از حمید فیروزی به‌عنوان کسی یاد شده است که به‌طور متناوب به سیستم کنترل سد "بومن" دسترسی داشته است.

در کیفرخواست آمریکا، هکرهای وابسته به رژیم ایران متهم هستند که سیستم کنترل سد "بومن اونیو" در نزدیکی شهر نیویورک را هک کرده و کنترل آن را به‌دست گرفته‌اند.
گفته شده هکرهای ایرانی کنترل این سد در نزدیکی شهر نیویورک را بدست گرفتند
سه سال پیش نیز اعلام شد که مؤسسات مالی آمریکایی هم‌چون جی.پی مورگان، بانک آو آمریکا و کاپیتال وان از سوی هکرهای وابسته به رژیم ایران مورد حمله قرار گرفته‌اند.

به گفته مقامهای قضایی آمریکا، این افراد متهم هستند که به‌طور غیرقانونی به کامپیوتر ۴۶ مؤسسه مهم مالی و شرکتهای بخش مالی آمریکا دستیابی پیدا کرده‌اند. لورتا لینچ دادستان کل آمریکا در یک نشست خبری صدور کیفرخواست علیه هکرهای ایرانی را رسماً اعلام کرد.

خبرگزاری رویتر گزارش داد این کیفرخواست یکی از "قاطعانه‌ترین" موارد است که آمریکا در حوزه جرایم سایبری علیه عوامل یک کشور خارجی اقامه کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bed85113-b672-4dae-abee-e84328741d00"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات