728 x 90

فرمانده ارتش ملی لیبی: مردم لیبی کوبلر را دوست ندارند و او را شیطان تعبیر می‌کنند

ژنرال خلیفه حفتر فرمانده ارتش ملی لیبی
ژنرال خلیفه حفتر فرمانده ارتش ملی لیبی
به گزارش رسانه‌های بین‌المللی «ارتشبد خلیفه حفتر» فرمانده ارتش ملی و مرد شماره یک در دولت شرق در طبرق در لیبی، درباره مارتین کوبلر فرستاده آلمانی تبار سازمان ملل‌متحد در امور لیبی، گفت: مردم لیبی کوبلر را دوست ندارند و او را شیطان تعبیر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ارتشبد خلیفه حفتر با اشاره به این‌که کوبلر حدود یک سال است درصدد تحکیم دولت وحدت ملی لیبی در طرابلس است، افزود: جامعه جهانی بهتر است اداره لیبی را به مردم این کشور واگذارند.

خاطرنشان می‌شود تلویزیون العربیه 21بهمن خبر داد: آنتونیو گوترز دبیرکل سازمان ملل متحد، سلام فیاض نخست‌وزیر سابق دولت فلسطین را جایگزین مارتین کوبلر نماینده ویژه سازمان ملل در لیبی کرد. به گفته دیپلوماتها سلام فیاض قرار است در گفتگوهای مربوط به توافق شکننده جریانهای سیاسی در لیبی میانجیگری کند. گوترز در نامه‌یی به شورای امنیت ابلاغ کرده است سلام فیاض جایگزین مارتین کوبلر خواهد شد که از نوامبر سال 2015 در این منصب کار می‌کرد.

سلام فیاض 65ساله از سال 2007 تا 2013 نخست‌وزیر دولت فلسطین بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7673fba9-7006-4051-a36d-99dd67da3586"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات