728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

پایداری رزمندگان سوری در حومه دمشق

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
رزمندگان دمشق با جان فشانی و ایستادگی کم مانند از مواضع خود دفاع می‌کنند و تمامی تلاشهای رژیم اسد را به شکست می‌کشانند.

گزارشگر تلویزیون اورینت از خط مقدم جبهه ملیحه دمشق و وضعیت رزمندگان گزارشی تهیه کرده است:
با کمک رزمندگان جبهه اسلامی‌توانستیم به خط مقدم نبرد در منطقه ملیحه وارد شویم. در این‌جا فقط صدای گلوله توپ و صفیر مسلسلها شنیده می‌شود. روزهای متوالی است که نظام اسد با هر چه در توان دارد درصدد گرفتن این منطقه است. اما بر اثر مقاومت و هوشیاری رزمندگان تمامی این تلاشها با شکست روبه‌رو شده است.

یک رزمنده: ما از رزمندگان جبهه اسلامی هستیم، نظام اسد تقریباً شش روز متوالی است که برای گرفتن این منطقه فشار می‌آورد، اما الحمد الله ما به کمک دیگر جوانان توانسته‌ایم تمامی این تلاشها را خنثی کنیم.

در این مدت، نظام اسد هر چه نیرو و سلاح در اختیار داشته به این منطقه اعزام کرده است. در این میان مزدوران لبنانی و عراقی در کمک به دیکتاتور سوریه نقش محوری دارند.

رزمندگان هر بار تلفات زیادی را به مزدوران اسد وارد کردند از جمله فرمانده اطلاعات هوایی اسد به همراه چندین تن از سرکردگان حزب‌الله لبنان در این جبهه به هلاکت رسیدند.

یک رزمنده: نظام اسد در مطبوعات خود دروغ می‌گوید، تمامی تلاشهای نیروهای او در این منطقه شکست خورده است، برای او تنها راهی که هر بار و بعد از هر شکست باقی می‌ماند، بمباران مناطق مسکونی و پرتاب موشکهای زمین به زمین به این منطقه است، اما به لطف خدا رزمندگان و مجاهدین، کار و مأموریتشان را به خوبی انجام می‌دهند، و بزرگترین عملیاتی نظام برای وارد شدن به این منطقه را به شکست کشاندند.

رزمندگان با امکانات کمی که دارند و با سلاحهای سبک، توانسته‌اند بر نیروی بزرگتر با تمامی تسلیحاتی که در اختیار دارد پیروز بشوند. این چیزی است که تمامی غوطه شرقی بیشتر از سه سال است به خود می‌بیند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/31bc4e28-32c2-47a4-b663-27d4012d8dfa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات