728 x 90

تهدید شهناز اکملی مادر شهید قیام مصطفی کریم بیگی توسط مأموران وزارت اطلاعات

خانم شهناز اکملی مادر شهید قیام  مصطفی کریم  بیگی
خانم شهناز اکملی مادر شهید قیام مصطفی کریم بیگی
پس از بازداشت خانم شهناز اکملی مادر شهید قیام سراسری مصطفی کریم بیگی، مأموران وزارت بدنام اطلاعات آخوندی، مریم، دختر شهناز اکملی را تهدید کرده‌اند که ”خانه‌شان را آتش خواهند زد“.

تهدید کننده از تلفن شخصی استفاده نکرده و از تلفنهای بدون شماره دولتی که مأموران وزارت اطلاعات از آن برای تهدیدات به‌کار می‌برند، استفاده کرده است.

مأموران وزارت اطلاعات خانم شهناز اکملی را در روز ۶ بهمن 95 در منزل شخصی‌اش بازداشت و به سلولهای انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل کردند.

خانم اکملی، مادر مصطفی کریم بیگی شهید قیام است که در روز ۶ دی ۸۸ در تهران بر اثر شلیک مستقیم گلوله پاسداران جنایتکار به‌شهادت رسید. خانواده او پس از تلاش بسیار جسدش را دو هفته بعد در پزشک قانونی کهریزک پیدا کردند. در این فاصله وزارت اطلاعات به‌طور مستمر آنها را مورد تهدید قرار می‌داد. پس از پیدا شدن پیکر مصطفی نیز، عوامل اطلاعاتی رژیم از دفن آن در تهران جلوگیری کردند و خانواده‌اش را مجبور ساختند که او را بدون برگزاری مراسم و حضور بستگانش در شهرستانی در خارج از تهران دفن نمایند.

خانم شهناز اکملی در این سالیان خواهان مجازات آمران و عاملان قتل فرزندش بوده است و از این بابت او و همسر و دخترش همواره تحت فشار و تهدیدهای مستمر وزارت اطلاعات قرار داشته‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/828b5620-1e3c-40db-9f3c-c2d327107167"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات