728 x 90

اولین پیام ژنرال جیمز ماتیس، تقویت همکاری با متحدان آمریکا

ژنرال جیمس ماتیس
ژنرال جیمس ماتیس
ژنرال جیمز ماتیس وزیر دفاع جدید آمریکا در اولین پیام خود تأکید کرد: برای تقویت متحدانمان کار خواهیم کرد:
ژنرال جیمز ماتیس روز 5بهمن 95 بعد از این‌که به‌عنوان رئیس پنتاگون توسط مایک پنس معاون رئیس‌جمهور در کاخ سفید سوگند یاد کرد در پیامی به وزارت دفاع گفت: «هر اقدامی که ما اتخاذ کنیم برای اطمینان از این است که ارتشمان امروز و فردا آماده جنگ است. ما برای این آمادگی طراحی خواهیم کرد.»

ژنرال ماتیس افزود: «با اشراف بر این‌که هیچ کشوری بدون دوستان امن نیست، ما با وزارت‌خارجه برای تقویت متحدانمان کار خواهیم کرد»

او در اولین پیام خود به وزارت دفاع افزود: ”خوشحالم از این‌که برگشته‌ام و سپاسگزارم از این‌که در کنار شما به‌عنوان وزیر دفاع خدمت می‌کنم. بهمراه جامعه اطلاعاتی ما نگهبانان و محافظان کشورمان خواهیم شد. ما نیاز داریم که فقط به شما چشم بدوزیم، اعضای یونیفرم پوش و مدنی این وزارتخانه و خانواده‌های شما، تا اتحاد اساسی کشورمان را ببینیم“.

همزمان، کاخ سفید اعلام کرد به صرفه‌جویی دفاعی پایان می‌دهد و بودجه جدید را به کنگره ارسال می‌کند تا طرحی را برای بازسازی ارتش تعیین ‌کند.

کاخ سفید گفت: ما باید وسائل و تجهیزات مورد نیاز فرماندهان نظامی‌مان را برای طرحهای دفاعی آینده تأمین کنیم. ما همچنین یک سیستم مدرن دفاع موشکی را برای دفاع در برابر حملات موشکی از جانب رژیمهایی مانند ایران و کره شمالی گسترش می‌دهیم“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/889c84ce-9ad8-47a8-94b5-6d5dd6f8670b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات