728 x 90

کیهان خامنه‌ای: رمزگشایی جان کری از برد-برد

پاسدار شریعتمداری
پاسدار شریعتمداری
در ادامه بحران شکست برجام و پیامدهای زهر اتمی، کیهان خامنه‌ای تحت عنوان «رمزگشایی جان کری از برد-برد» نوشت: مطرح کردن موضوعاتی چون توان موشکی و مسائل مربوط به حقوق‌بشر مهر تأییدی است بر گمانه‌زنی‌هایی که پیش از این مطرح می‌شد؛ آغاز سناریوی اعمال تحریم‌های جدید بعد از خالی شدن دست (نظام) از ذخایر راهبردی اورانیوم و زیرساخت‌های هسته‌ای. امتناع دولت یازدهم از اقدام متقابل موجب شده که این گستاخی هر روز ابعاد گسترده‌تری بگیرد.

یک روزنامه دیگر باند خامنه‌ای نوشت: در نامه خداحافظی، جان کری، بین مردم و دولت، فرق‌هایی قائل شده و نوشته است «اهداف دیگر ما، فشار بر (نظام) ایران برای دست کشیدن از حمایت تروریست‌ها، پایان دادن به بی‌توجهی به حقوق‌بشر و توقف مداخله ثبات‌زدایانه در امور همسایگانش است».

و امام‌جمعه خامنه‌ای در قزوین نیز گفت: اگر ظریف یکبار دیگر آخرین اظهارات اوباما و جان کری را بشنود، جا دارد به صراحت بگوید غلط کردیم که به آمریکا اعتماد کردیم.

از سوی دیگر، یک روزنامه باند رفسنجانی به نام آرمان نوشت: عده‌یی در ایران با برجام مخالفند. این عده مواضع خود را در مورد ادامه تحریم‌ها اعلام نمی‌کنند که آیا تمایل دارند که تحریم‌ها ادامه یابد یا نه؟ آیا آنها اعتقاد دارند که برجام امضا شده و ایران امتیاز عجیب و غریب داده است؟

این روزنامه ضمن آه و فغان از فرصت دوران اوباما تلویحا خواهان ادامه برجام و خوردن زهر منطقه شد و نوشت: (نظام) با گروه تند‌رویی در آمریکا روبه‌رو خواهد بود... لزومی ندارد برای رسیدن به اهداف خود وارد مناقشه با کشورهای دیگر شویم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7f271b36-25a8-4cfa-a597-62c9f2b6c9e3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات