728 x 90

تجمعهای اعتراضی در تهران، اراک، تبریز، اهواز، داراب، یاسوج، شاهرود و لنده

تجمع اعتراضی کارگران شرکت هپکودراراک
تجمع اعتراضی کارگران شرکت هپکودراراک
روزهای شنبه و جمعه 17و 18دی95 اقشار مختلف میهنمان در تهران، تبریز، اهواز، داراب، یاسوج، شاهرود و شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد تجمعهای اعتراضی برگزار کردند.

در تهران روز شنبه 18 دی95 به‌دنبال اعتراض سرمایه‌گذاران در بازار بورس سهام در تالار معاملات بورس تهران در خیابان حافظ؛ درهای بازار بورس بر روی مردم بسته شد. سهامداران و سرمایه‌گذاران در این تجمع اعتراضی؛ به‌نحوه توقف و بازگشایی نمادهای معاملاتی و بهم ریختگیهای بازار بورس اعتراض کردند.
 
در اراک روز شنبه 18 دی کارگران محروم شرکت هپکو تولید‌کننده ماشین‌آلات راه سازی و معدنی و کشاورزی در اعتراض به پرداخت نشدن ۶ماه حقوق عقب افتاده دست به راهپیمایی زدند و در میدان اصلی شهر اراک تجمع کردند.
 
 
در تبریز صبح روز شنبه 18 دی ماه؛ جمعی از بازنشستگان شرکت ماشین‌سازی در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب‌افتاده در مقابل این شرکت دست به تجمع زدند. کارگران بازنشسته اعلام کردند مطالبات سنوات‌شان را پرداخت نکرده‌اند.

در اهواز روز شنبه 18دی جمعی از ورزشکاران به تصرف زمینهای ورزشی الهادی کوی علوی اعتراض کردند.
در داراب صبح روز جمعه ۱۷دیماه ۹۵ گروهی از شهروندان این شهر در اعتراض به انتقال دستگاههای تصفیه آب مربوط به تصفیه خانه این شهر به شهری دیگر تجمع اعتراضی برپا کرده و مانع از انتقال این دستگاهها شدند.

در یاسوج روز جمعه ۱۷دیماه ۹۵ گروهی از اهالی دو روستا در شهرستان دنا در یاسوج به‌دلیل مشکلات ‌آب کشاورزی در مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواهان حل فوری مشکلات آب در این در روستا بودند.

در شاهرود صبح روز شنبه ۱۸ دیماه ۹۵ گروهی ازاهالی شهرک فجر در اعتراض به مشکلات و نابسامانیهای خیابانهای این شهرک و همچنین مشکلاتی که در مورد فضای سبز این شهرک دارند در مقابل فرمانداری شاهرود تجمع کردند.

و همچنین روز شنبه 18دی جمعی از ساکنان روستای گرداب سفلی در بخش موگرمون شهرستان لنده از شهرهای استان کهکیلویه و بویراحمد تجمع اعتراضی برگزار کردند و به صدور فیشهای نجومی برق در این روستا اعتراض کرده و خواستار رسیدگی فوری به این معضل شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/83f953ea-0483-4ef8-a9ae-c82a46bced77"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات