728 x 90

اخبار اقتصادی,بحرانهاى اجتماعى,مسائل اجتماعي ايران,

تجمع اعتراضی در رفسنجان، رباط کریم، ایلام و سنندج

-

 -
-
اقشار مختلف میهنمان صبح روز شنبه 24تیر 96 در شهرهای رفسنجان، رباط کریم، ایلام و سنندج تجمع اعتراضی برگزار کردند.
 


در رفسنجان صبح روز شنبه ۲۴تیر متقاضیان مسکن در رفسنجان مقابل دفتر گسترش مسکن در این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها در اعتراض به تحویل ندادن خانه‌های مسکونی‌شان از سوی این شرکت اقدام به تجمع کردند کردند.

در رباط کریم نیز در همین روز شنبه؛ غارت‌ شدگان معترض واحد اعتباری ولیعصر در مقابل فرمانداری رژیم در این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند. تجمع‌کنندگان خواستار بازگرداندن سپرده‌های به یغما رفته خود شدند.

 
در ایلام کشاورزان بخش مرکزی زاگرس شهرستان چرداول روز شنبه 24تیر در مقابل استانداری رژیم در ایلام تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در ایلام همچنین صبح روز شنبه چند صد تن از کارکنان پتروشیمی ایلام در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات خود و همچنین در اعتراض به جلوگیری از ورود ۸تن از همکارانشان از روز سه‌شنبه؛ مقابل دفتر شرکت تجمع کردند.

و در سنندج نیز صبح روز شنبه متقاضیان مسکن مهر در اعتراض به عدم واگذاری مسکن به آنها مقابل اداره راه و شهر سازی رژیم در سنندج دست به تجمع زدند.
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/140bcefc-3581-4b69-aa67-42bd870febbf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات