728 x 90

تشدید سرکوب ,

اعتراف به پخش پارازیت و بیمار کردن مردم

-

پارازیت
پارازیت
رسانه‌های رژیم در روزهای اخیر گزارشاتی در مورد پخش پارازیت در شیراز و ابتلای مردم به بیماری و به‌خصوص ابتلای آنان به سردرد، منتشر کردند.

پخش پارازیت روی رسانه‌های ماهواره‌یی و ارتباط جمعی به حدی است که حتی شبکه‌های داخلی وابسته به رژیم را نیز با مشکلات جدی مواجه کرده است به‌طوری‌که مردم امکان دسترسی کافی به آنها را نیز ندارند.

بعضی از رسانه‌های رژیم با استناد به مطالعات بخش فیزیک دانشگاه تهران معتقدند میزان انتشار پارازیت در فضای شیراز چهار برابر تهران است.

این مسأله به چنان حدی از تاثیر‌گذاری روی سلامتی مردم رسیده است که نمایندگان مجلس رژیم از شیراز نیز ناگزیر شده‌اند پز همراهی و همدردی با مردم بگیرند، و نامه‌های اعتراضی به وزارت کشور رژیم بفرستند، و در مجلس رژیم نیز نسبت به این موضوع تذکر شفاهی بدهند.

علی اکبری یکی از نمایندگان مجلس رژیم از شیراز در جلسه علنی گفت: ”شیوع سردرد به‌ویژه در غرب شهر مردم را نگران کرده و ادامه این روند سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازد“.

این نماینده مجلس رژیم در زمینه واکنش مقامات دولت آخوند حسن روحانی نسبت به پخش پارازیت و ایجاد مشکلات برای مردم گفت: ”هیچکس پاسخگو معضل پارازیتها در شیراز نیست و نه وزیر کشور، نه وزیر ارتباطات و نه وزیر بهداشت پاسخ روشنی در این باره نمی‌دهند و این پارازیتها باعث شیوع سردرد، اختلال در شبکه همراه و تلویزیون و مشکلات محیطی شده است“. (خبرگزاری ایسنا14 دی 95)

پخش پارازیت تنها در شیراز نیست که برای سلامت و ارتباطات مردم مشکل ساز شده است، بلکه در قسمتهایی از استان هرمزگان نیز برای مردم مشکلاتی به‌وجود آورده است.

نماینده مجلس رژیم از دیر و کنگان طی نامه‌یی به وزرای اطلاعات، بهداشت و ارتباطات رژیم نسبت به ارسال پارازیت از منابع نامشخص! شکایت کرده و این وزرای رژیم را مورد سؤال قرارداده است: «سوال این است که منبع ارسال پارازیتها کجاست و چه کسی پاسخگوی مردم است؟ فواید این کار چیست و در قبال در خطر قرار گرفتن سلامت و امنیت روانی جامعه چه دستاوردی داشته است؟“ (سایت حکومتی آینه جم 14 دی 95)

البته طبیعی است که در نظام آخوندی و دولت ضد‌مردمی روحانی، هیچ مقام و نهادی پاسخگوی وضعیت موجود نباشد. زیرا سالانه رژیم آخوندی خرج های کلان و هنگفتی برای ارسال پارازیت روی کانال‌های ماهواره‌یی ضد نظام و تبلیغ کننده براندازی خصوصاً تلویزیون مقاومت ایران (سیمای آزادی) می‌کند تا صدای مقاومت به گوش مردم نرسد.

واضح است که برای سران رژیم آخوندی تنها حفظ قدرت و نظامشان اهمیت دارد، حالا به هر بهایی.

آری، این رژیم در جهت جلوگیری از رسیدن این فعالیتها به گوش مردم از هر اقدامی خصوصاً ولو سلامت مردم را به خطر بیندازد ابایی ندارد.

ضمنا دیکتاتوری قرون‌وسطایی ولایت‌فقیه به‌دلیل طینت ارتجاعی و سرکوبگرانه‌اش، نمی‌تواند دست آوردهای عصر ارتباطات را تحمل کند، و به عبارت دیگر خفقان و سرکوب که از مولفه‌های اصلی این حاکمیت پلید است با دنیای امروز و عصر ارتباطات همخوانی ندارد.

پاسدار علیرضا لطفی سرکرده پلیس اماکن تهران بزرگ 22آبان 95اعلام کرد: ”در هفت ماه اول امسال ۷۱۳ هزار و ۵۴۶ دیش ماهواره، ۹۲۳ هزار و ۲۹۹ «ال‌ان‌بی» و ۱۰ هزار و ۷۶۶ دستگاه دریافت‌کننده ماهواره ضبط شده است“. (خبرگزاری ایسنا22آبان 95)

کر هماهنگ هر دو باند نظام و از جمله امامان جمعه خامنه‌ای علیه فضای مجازی، زمینه‌سازیهای لازم را هم برای ارسال پارازیت روی شبکه‌های ضد نظام و هم جمع‌آوری دیشهای ماهواره‌یی و بگیر و ببندها، ایجاد می‌کند. اگر ‌چه باز به‌اعتراف مهره‌های رژیم، به‌رغم همه اقدامات سرگوبگرانه نظام ولایت، در اهدافشان برای ممانعت از آگاهی مردم شکست خورده‌اند. تجمعهای اعتراضی که توسط فضای مجازی سازماندهی می‌شود یکی از دلایل این شکست است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fc9302f3-67d2-4dc5-8676-ef784d4075b3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات