728 x 90

وزیر ارتباطات کابینه آخوند روحانی:‌ در حال پیگیری هستیم تا کانال‌های مخالف نظام از دسترس خارج شود

محمدجواد آذری‌ جهرمی وزیر ارتباطات کابینه آخوند روحانی
محمدجواد آذری‌ جهرمی وزیر ارتباطات کابینه آخوند روحانی
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات کابینه آخوند روحانی وحشت خود را از کانالهای مخالف نظام ولایت فقیه نشان داد و گفت:‌
 
«با پخش شایعات در کانال‌های ضدانقلاب، برخی مردم فکر می‌کنند که مجموعه‌های نظام با یکدیگر درگیر هستند و این اصلاً به نفع امنیت عمومی کشور نیست به همین دلیل ما با جدیت در حال پیگیری هستیم تا کانال‌های مخالف نظام از دسترس خارج شود».

وی روز دوشنبه ۱۷مهر ۹۶ به ناتوانی رژیم در برخورد با کانالهای تلگرامی و فضای مجازی اعتراف کرد و گفت: «این مسأله که یک کانال ضدانقلاب بیاید و در فضای مجازی حرف‌های ناروا بزند قطعاً باید پیگیری شود اما اگر بخواهیم به این دلیل تلگرام را فیلتر کنیم و مردم را ناراضی کنیم، حرف غلطی است».

بیشتر بخوانید:
 
پاسدار اشتری: توهین به مسئولان در فضای مجازی هست
پاسدار اشتری سرکرده نیروی انتظامی رژیم نسبت به فضای مجازی و رشد و گسترش آن علیه رژیم ابراز نگرانی کرد و گفت: باید دقت بکنند هوشیار باشند ملاحظه کنند که توهین به مسئولان هتک حرمت مقدسات همه اینها هست در این فضا... بر اثر این فضای مجازی اتفاقاتی که دارد می‌افتد یک حرکتهایی از خودشان نشان می‌دهند و متأسفانه الگو می‌گیرند از موضوعاتی که از خارج از کشور به ما دارد وارد می‌شود حالا ان تهاجم فرهنگی هر چی که بهش اشاره بکنیم و تاثیر خودش را می‌گذارد یک بخشی هم ممکن است مشکلات خاص خود جامعه باشد که باعث می‌شود که اینها دومرتبه شکل بگیرند عرض اندامی بکنند ما هرازگاهی وقتی گزارشات به ما می‌سد متوجه می‌شویم در یک محله در یک شهرستان یک تعدادی هستند دارند حرکتی را انجام می‌دهند مخل نظم و امنیت هستند اینها را شناسایی می‌کنیم با قاطعیت هم برخورد می‌کنیم و هر موقع هم که یک پاکسازی می‌کنیم چند ماه به حمدالله وضعیت آرامه و بعد هم ما در کشوری هستیم که حدود 80میلیون جمعیتش هستند حالا ما طول یک‌ماه گذشته 200نفر هم از این افراد را شناسایی بکنیم دستگیر بکنیم به‌نظر میرسه تعداد زیادی نیست...

وحشت سرکرده نیروی انتظامی کرمان:‌ فضای مجازی یک تهدید بزرگ برای نسل جوان ماست
سرکرده نیروی انتظامی رژیم در استان کرمان وحشت خود را از فضای مجازی نشان داد و آن را یک تهدید خواند و گفت:‌ «امروزه تهدیدات متعددی جوانان ما را تهدید می‌کند و فضای مجازی یک تهدید بزرگ برای نسل جوان جامعه است».

پاسدار رضا بنی‌اسدی‌فر که شب گذشته ۱۶مهر ۹۶ در جمع عوامل رژیم در کرمان سخنرانی می‌کرد افزود:‌ «امروز تهدیدات اجتماعی به درون خانه‌ها نفوذ پیدا کرده و عامل آن فضای مجازی است».

وی همچنن به افزایش تصادفات در این استان اعتراف کرد و گفت:‌ «از ابتدای امسال بیش از ۶۰۰نفر در اثر تصادفات در استان کرمان جان باختند».

سرکرده نیروی انتظامی رژیم در استان کرمان هم‌چنین به‌منظور زمینه‌سازی برای سرکوب زنان میهنمان به بهانه آخوند‌ساخته بدحجابی گفت:‌ «دشمن بد‌حجابی در جامعه را ترویج می‌کند و متأسفانه خانواده‌ها با این‌که آسیب‌های ناشی از آن را می‌بینند، هیچ عکس‌العملی نشان نداده و از فرزندان خود مراقبت نمی‌کنند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3d99f1ee-f0c2-4c7c-bcfc-52eb857776d9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات