728 x 90

بحران چپاولهای حکومتی، مصاحبه با هادی روشن روان

هادی روشن روان عضو کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت
هادی روشن روان عضو کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت
مصاحبه هادی روشن روان عضو کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت درباره بحران چپاولهای حکومتی و جنگ و جدال روسای دو قوه مجریه و قضاییه رژیم:
هادی روشن روان:
باسلام
این اختلاسها یک چیزی است که از اول نظام خمینی بوده و کاملاً هم ساختاروند و سازمان‌یافته در این نظام هست و من فقط دو تایش را مثال بزنم که این روزها هم مطرح است این بهتر روشن می‌شود. یکی حساب قوه قضاییه است که جناح روحانی آن را افشا کرده‌اند. این یک جریانی است این در جریان سرکوب مداومی که این قوه قضاییه مردم را دستگیر می‌کند و بی‌جهت می‌گوید که باید شما و ثیقه بگذارید. وثیقه‌های کلان را در یک حساب جمع می‌کنند که این حساب الآن در حال حاضر بیشتر از 1500 میلیارد تومان وجود دارد به‌طوری‌که سود ماهیانه همین مبلغ بیش از دهها میلیارد تومان است. این از زمان یزدی یعنی از همان اوایلی که خامنه‌ای ولی‌فقیه شد، یزدی آمد رئیس قوه قضاییه‌اش شد این سالیان طولانی است که این پولها را به حساب شخص رئیس قوه قضاییه می‌ریزند به‌خاطر این‌که بتوانند سود آنها را به جیب بزنند. در این حساب هم، هم دفتر خامنه‌ای و هم بانک مرکزی کاملاً در جریان‌اند و دست در دست هم دارند. این پول که ماهانه بیش از بیست میلیارد تومان سود دارد، این تقسیم شده بین این جناحها، به‌طوری‌که یک قرارداد با سپاه بسته قوه قضاییه تحت عنوان تعمیر ساختمانهای قوه قضاییه و دادگستری در سراسر کشور، ماهی نزدیک به 20 میلیارد تومان فقط به سپاه می‌دهد و این خرج سپاه و چیزهای دیگر می‌شود. این حساب در بیش از 80 حساب صادق لاریجانی وجود دارد. یعنی این مسأله‌ای است که کاملاً به بیت خامنه‌ای، سپاه، قوه قضاییه این پول را با هم بالا می‌کشند.

داستان دیگر مربوط به داستان بابک زنجانی است. بابک زنجانی در دوره احمدی‌نژاد که در آن دوره هفتصد الی هشتصد میلیارد دلار درآمد این مملکت را هدر دادند یک ستاد اقتصادی درست شده بود در دوره دوم احمدی‌نژاد که مصلحی وزیر اطلاعات، حمید یزدی معاون اقتصادی وزیر اطلاعات، ایروانی و آقا محمدی نماینده خامنه‌ای در این بودند و سر این هم وصل بود به مجتبی ‌خامنه‌ای. یکی از عواملی که این تحریمها را به حساب دور بزنه و پولها را بگیرد. یکی از این عوامل زنجانی بود که به حمید یزدی هم وصل بوده است. و این پولهایی که این‌جا اینها بالا رفتند همش تو حساب خامنه‌ای و مجتبی و سپاه و همین خرج تروریسم و این سرکوب و علاوه‌بر اختلاسهای فردی‌شان دیگر الآن دولت آمریکا یقه این را گرفته به‌خاطر آن پولها، دنبال این هست که آن پولها برگردد اینها هم که پولها را بالا کشیدند نمی‌خواهند برگرده و می‌گویند پس پشت قضیه را رو کن، از آن طرف اینها می‌خواهند با اعدام زنجانی این مسأله جنجالی را ببندند و دیگر پای مجتبی به میدان کشیده نشود این دعوا اصلی است که بین این دو جناج وجود داره یعنی روی چنین اختلاسی است این تا این‌ جا هست.

سال گذشته همین اوایل امسال روحانی و رفسنجانی رفتند پشت وزارت اطلاعات بیاید روی پرونده بابک زنجانی تحقیق کند.

سپاه بهیچوجه اجازه نداد چون وارد شدنش همان و مشخص شدن این‌که این دزدیهای کلان چطوری خرج سرکوب و صدور انقلاب و تروریست و اینها می‌شود علاوه بر موارد شخصی می‌شود که سرش مجتبی ‌خامنه‌ای است.

اما مسأله دومی که مسأله بسیار مهمی است که امروز خامنه‌ای هم به آن اشاره کرد همینکه این دزدیها بوده قبلاً یک نوکی از نوک کوه یخ از دریا می‌زد بیرون، ولی الآن هم که دژخیم لاریجانی رئیس یک قوه با روحانی که خودش از او دژخیم‌تر و سالیان رئیس امنیت این کشور بوده و تمام ترورها و سرکوبها در زمان رفسنجانی و خاتمی و اینها را این خودش دنبال می‌کرده اینها باهم سرشاخ شدند و دست یکدیگر را روی می‌کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/663c7ffb-2afd-46af-936c-540841e0008d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات