728 x 90

ترس رژيم ایران از قیام,

کابوس رژیم آخوندی از خطر قیام و پیوند خیزش‌ها با مقاومت سازمان‌یافته و مجاهدان اشرفی

-

--
--
رژیم ولایت فقیه که سلسله برنامه‌های رادیو و تلویزیون حکومتی را در این روزها به بهانه بسیج سرکوبگرانه ۹دی به ابراز وحشت از خطر قیام و تهدید قیام آفرینان و اشرف‌نشانها، اختصاص داده است، کابوس خود را از گره خوردن خیزشها و قیامها، با مقاومت سراسری و مجاهدان اشرفی برملا می‌کند.

نمونه‌یی از برنامه‌های تلویزیون تحت‌امر خامنه ای:
تلویزیون شبکه سه (رژیم) ۹/۱۰/۹۵: در انتخابات دهم ریاست‌جمهوری و حوادث پس از آن گروهها بازیگران متعارض داخلی و خارجی با اهداف متفاوت در یک جبهه قرار گرفتند و با منافع مشترکی که برای یکدیگر تعریف کردند همگی در پی تضعیف حکومت اسلامی و دولت برآمده از آراء مردمی بر آمدند.

جان بولتون: هدف ما باید سرنگونی رژیم اسلامی ایران باشد ما باید از مخالفان حمایت کنیم اما نباید کاری کنیم که آنها در تنگنا قرار گیرند، بعد از انتخابات دولت ایران آمریکا و انگلیس را مسئول وقایع این کشور معرفی کرد البته مهم نیست که دولت ایران چه فکری می‌کند ما باید از مخالفان آشکارا حمایت کنیم.

مسعود رجوی: تمام نیرومون رو گذاشتیم از سهم اشرف هم کم کردیم چون همه چیز رو گذاشتیم برای قیام برای همین سر و جانم فدای قیام به هر قیمت تا اونجایی که لازم باشه انرژی، ارتباطات، تبلیغات، سیاست، خارجه، نیرویی، خانواده، پول و هر چی برای قیام.

مریم رجوی: و ما یقین داریم به تولد بزرگی که هیچ نیرویی در جهان نمی‌تواند مانع آن بشود.

شایان یادآوری است که آخوند علم‌الهدی که از طرف خامنه‌ای صحنه گردان بسیج سرکوبگرانه ۹ دیماه ۱۳۸۸ بود درباره لرزه سرنگونی نظام و خطر پیوند خیزشهای مردمی و مجاهدان اشرفی گفت:
آخوند علم الهدی: فرمانده قیام عاشورا مجاهدین بودند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ffa70c49-70a3-419f-aa85-352a774b626e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات