728 x 90

اعتلاى مقاومت ايران,

خروج نامهای مجاهدین و ارتش آزادیبخش و شورا از لیست استرالیا و ثبت نام سرکردگان سپاه خامنه‌ای در لیست تروریستی

-

خروج نامهای مجاهدین و ارتش آزادیبخش و شورا از لیست استرالیا
خروج نامهای مجاهدین و ارتش آزادیبخش و شورا از لیست استرالیا
استرالیا که هر سه سال یک بار لیست وزارت خارجه‌اش در رابطه با تروریسم را بازبینی می‌کند، در خاتمه بازبینی این لیست طی ماههای نوامبر و دسامبر ۲۰۱۶ نام سازمان مجاهدین خلق ایران، ارتش آزادیبخش ملی ایران و شورای ملی مقاومت ایران را، به‌رغم درخواستها و مطامع و معاملات رژیم پلید آخوندی، از لیست خود به‌طور کامل حذف کرد. در آخرین لیست وزارت‌خارجه استرالیا منتشر شده در ۱۴دسامبر۲۰۱۶ (برابر با ۲۴ آذرماه) در سایت رسمی این وزارتخانه، نام مجاهدین و ارتش آزادیبخش و شورای ملی مقاومت که در لیست قبلی وجود داشت، حذف شده است.

ترتیبات حذف رسمی از لیست، اخیراً در پاسخ به نامه سناتور ویلیامز اطلاع داده شده است.

این آخرین دولت جهان است که در آن برچسب ننگین و شرم‌آور ارتجاعی و استعماری علیه مقاومت یک خلق در زنجیر و فرزندان رشیدش، در هم می‌شکند.

در لیست تروریستی وزارت‌خارجه استرالیا که نام مجاهدین، ارتش آزادیبخش و شورای ملی مقاومت، در آن حذف شده، اسامی مهمترین مهره‌های نظامی خامنه‌ای و ارگانهایی حکومت آخوندی که در ارتباط با برنامه‌های موشکی و اتمی دیکتاتوری آخوندی هستند، وارد شده است و هر کدام از آنها مشمول تحریمها و مجازاتهای خاصی از سوی دولت استرالیا و تحریمهای بین‌المللی هستند.

در میان مهره‌ها و ارگانهای رژیم آخوندی اسامی زیر به چشم می‌خورد:
- پاسدار –سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران حافظ نظام ولایت‌فقیه

- و پاسدار -سرلشکر قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران

رحیم صفوی مشاورعالی نظامی خامنه‌ای و فرمانده کل پیشین سپاه پاسداران

خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، این پیروزی را که با تلاشهای یاران اشرف‌نشان و حامیان مقاومت ایران در استرالیا به‌دست آمده به همه هواداران و دوستداران مقاومت به‌خصوص پناهندگان و پناهجویان ایرانی در استرالیا تبریک گفت. هموطنانی که توطئه‌های رژیم آخوندی و برچسبهای آخوند‌ساخته باعث فشارهای ضدانسانی و تضییع حقوق آنها شده است.

واکنش زبونانه رژیم در سایت مجلس آخوندی: ابراز تأسف و پیش کش کردن دفتر تجاری به استرالیا

حکومت آخوندی پس از اطلاع از حذف نام مجاهدین از لیست استرالیا، وحشت‌زده از چرخش اوضاع بعد از انتخابات آمریکا به دست و پا افتاده و ضمن ابراز تأسف از حذف نام مجاهدین از لیست استرالیا به تلاش برای پیش کش کردن منافع اقتصادی و تجاری به استرالیا پرداخت.

سایت رسمی مجلس ارتجاع نوشت: به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ ایان بیگز سفیر استرالیا در تهران عصر دوشنبه (29آذر ماه) با محمود صادقی رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و استرالیا دیدار و گفتگو کرد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و استرالیا با اشاره به بحرانهای اخیر در منطقه تصریح کرد: منطقه خاورمیانه مواجه با فعالیت افسارگسیخته گروههای تروریستی می‌باشد و همواره رویکرد جمهوری اسلامی ایران مقابله بین‌المللی با حضور همه کشورها با این گروهها بوده است.

صادقی در ادامه با ابراز تأسف از برخورد دوگانه غرب با گروههای تروریسم خاطرنشان کرد: خارج کردن گروههایی با سابقه تروریستی از لیست سازمانهای تروریستی با ادعای مبارزه با تروریسم کشورهای غربی همخوانی ندارد.

سفیر استرالیا در تهران با ابراز خرسندی از لغو تحریمها اعمال شده بر علیه کشورمان گفت: فرصتها و ظرفیتهای فراوانی در بخشهای تجاری، صنعتی و بازرگانی بعد از فضای برجام به‌وجود آمده است که باید با برنامه‌ریزی از آن در جهت منافع دو ملت بهره برد. وی بازگشایی دفتر تجاری استرالیا در تهران در ماههای اخیر را در همین راستا ارزیابی کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9dc75117-a3a5-44b1-986c-1112c9fd165f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات