728 x 90

دخالتهاى سپاه پاسداران در كشورهاى منطقه,دخالتهای ایران,

گفتگوی دکتر سنابرق زاهدی مسئول کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت با تلویزیون اورینت

-

دکتر سنابرق زاهدی
دکتر سنابرق زاهدی
اورینت، تلویزیون اپوزیسیون سوریه 6دی95 گفت: بعد از اشغال شهر حلب با حمایت روسیه پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران رژیم ایران گفت حلب خط اول دفاع از به‌اصطلاح انقلاب اسلامی است. جعفری دامنه امنیت را گسترده نامید و گفت که از مرزهای ایران نیز فراتر رفته است.

دکتر سنابرق زاهدی مسئول کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت ایران در گفتگویی با تلویزیون اورینت گفت سخنان پاسدار جعفری نشان‌دهنده ماهیت رژیم ایران است. این روشن است رژیم ولایت‌فقیه مرزهای جغرافیایی را به‌رسمیت نمی‌شناسد، اگر این رژیم رها شود به اندونزی هم خواهد رفت، این رژیم نمی‌تواند بدون جنگ و بحران زندگی کند. این‌که در این زمان مشخص مقامهای رژیم چنین اظهاراتی می‌کنند به این دلیل است که می‌خواهند فرار به جلو کنند. به هر میزانی که مشکلات این رژیم در داخل ایران، در منطقه و جهان بیشتر می‌شود به همان میزان نیز این رژیم فرار به جلو می‌کند. این ماهیت این رژیم است

دکتر سنابرق زاهدی افزود: ما در این زمینه تجارب زیادی داشته‌ایم، رژیم ولایت‌فقیه نمی‌تواند به هیچ‌یک از نیازهای مردم ایران پاسخ دهد. دست‌کم 60 درصد از مردم ایران در زیر خط فقر زندگی می‌کنند. 30 میلیون ایرانی از گرسنگی رنج می‌برند این سخنی است که مقامهای این رژیم با وقاحت کامل به زبان آورده‌اند.
کما این‌که حرث و نسل در رژیم ولایت‌فقیه هلاک شده و مردم ایران صدایشان را علیه این رژیم بلند کرده‌اند. شما این شعار را در ورزشگاه اهواز شنیده‌اید که تماشاگران فوتبال می‌گفتند ای بشار برو گمشو، همین‌طور دانشجویان در تهران می‌گفتند سوریه جنایت بزرگی است که تاریخ آن را مورد حسابرسی قرار خواهد داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/10f9fa65-1505-4666-b82c-63908015b00d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات