728 x 90

سوز و گداز آخوند جنتی از شعار مرگ بر اصل ولایت‌فقیه در جریان قیام ۸۸

آخوند احمد جنتی-آرشیو
آخوند احمد جنتی-آرشیو
آخوند احمد جنتی رئیس شورای نگهبان و خبرگان ارتجاع نسبت به شعار مرگ بر اصل ولایت‌فقیه جوانان در جریان قیام سراسری 88 سوز و گداز کرد و گفت:
صدا و سیما اصلاً معرفی کنند فتنه را چه کار می‌خواستند بکنند؟ دوباره همون شعارها را مطرح کنند اونهایی که می‌گفتند مرگ بر اصل ولایت‌فقیه اونهایی که می‌گفتند تقلب بهانه است اصل نظام نشانه است اینها نشان دادند که فتنه می‌خواد چه کار بکنه، پس اصل نظام نشانه بود حالا کسی هم نمی‌تونه بگد که خب این چهار تا بچه این شعارها را دادند شما چرا به حساب همه می‌گذارید؛ همه راضی بودند به این خود سران فتنه همین‌هایی که الآن محصور هستند و باید هم بمانند در این حصر و واقعاً دفاع از اینها نمی‌شه کرد همینها تبری نکردند از اینها بگند اینها از ما نیستند، همین یک کلمه رو میتونستند بگند؟ که بله چهار تا بچه آمدند این حرفهاشون رو به حساب ما نگذارید. حاضر نشدند تبری بکنند و این معنی سکوت است و سکوت معنای رضایت است، سکوت در این‌جا معنی رضایت میده. پس معلوم میشه در داخل هم بالاخره همین حسابها بوده مسأله تمامش این نبوده که نقشه خارجیها و آمریکا و اسراییل باشه در داخل هم همین جا به راه افتادند اون کسانی که از این سران فتنه حمایت می‌کردند کیها بودند؟ بهایی‌ها بودند، سلطنت طلبها بودند، منافقین بودند، سکولارها بودند، همه اینها کسانی بودند که از اینها داشتند حمایت می‌کردند از سران فتنه پس اینها هم نشان می‌دادند ماهیت فتنه چی بوده.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/864a52e4-d81c-4a41-a7e0-655e9e0fceb2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات