728 x 90

برجام، زهرخواران رژيم,اختلافات سیاسی در ایران,

پاسدار سعید قاسمی: غلط‌ نامه وزیر خارجه باید در مقابل دوربین صورت بگیرد

-

پاسدار سعید قاسمی
پاسدار سعید قاسمی
پاسدار سعید قاسمی سرچماقدار خامنه‌ای روز پنجشنبه 2دی با اشاره به اظهارات جواد ظریف در مجلس ارتجاع که گفته بود در برجام اشتباه کرده است، گفت: «همان‌طور که دیپلوماسی خنده، دیپلوماسی ایمیلی، دیپلوماسی اعطای فرش ظریف بافت هزار و چند شانه استاد فرشچیان به وندی شرمن و جان کری و دیپلوماسی بالکنی در هتل‌ کوبورک علنی بود اعتراف به اشتباه‌ ایشان نیز باید علنی و رسمی باشد و غلط‌ نامه وزیر خارجه باید در مقابل دوربین صورت بگیرد نه مجلس که 20دقیقه‌ ای برجام را امضا کرد».

وی با سوز و گداز از زهرخوران اتمی و پرکردن قلب رآکتور اراک توسط رژیم گفت: «این جریان 20سال انقلاب را به عقب انداخت و باید به دست این تیم قلم و چکش داد که تا قبل از پایان دورانشان بتن‌ ها را از قلب راکتور اراک در بیاورند تا درس عبرتی برای همه باشد».

پاسدار سعید قاسمی با اشاره به اظهارات آخوند روحانی درباره حقوق شهروندی گفت: «خدا را شکر ما تا دیروز حقوق شهروندی خود را نمی‌دانستیم و فکر می‌کردیم حاشیه‌نشین هستیم و این دولت حقوق شهروندی را به ما اعطاء کرد».

وی افزود: «امت حزب‌ الله جز اعتراف رسمی به اشتباه اعتماد به آمریکا هیچ جور دیگری راضی نخواهد بود، آنها بعد از تمدید تحریمها و نقض برجام آن را گردن رهبری انداختند اما امروز باید برای ثبت در تاریخ به‌صورت علنی برای عبرت آیندگان این اعتراف را اعلان کنند و برای یک‌ سده ‌این مسیر باید بتن شود».

پاسدار سعید قاسمی تأکید کرد: ما به‌نمایندگی از امت شهید پرور و افسران جنگ نرم دانشگاه‌ ها به نایب‌ المجلسی که آلزایمر گرفته است و می‌ گوید برخورد با منتظری اشتباه بود و ما باید از خانواده (مجاهدین) دلجویی کنیم می‌گوییم که شما در طول 8سال جنگ کجا بوده‌اید که امروز با هر مساله‌ ای حاشیه‌ درست می‌ کنید».

وی تصریح کرد: جرم این جریان ایجاد امید در دل دشمنان‌ ، ایجاد یاس و ناامیدی در دل عشاق انقلاب و بازی دادن مردم ایران با بازی کثیف برد برد است که از این‌رو باید رسماً محاکمه شوند و باید به دست مسئولان برجام و خاصه ماله‌ کشان برجام که این روزها در رسانه مفقود شده‌ اند، پتک و قلم داد تا بتن‌ های اراک را دربیاورند.

قاسمی گفت: ما خواهان به چرخش درآمدن صنعت هسته‌ ای کشورمان هستیم و همه دوستان احمدی روشن که از محل کار خود اخراج و تعدیل شدند باید به محل کارشان بازگردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6d7f60e8-6c91-4b9a-932a-a73eaf3b5faa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات