728 x 90

سوريه,

حمایت دو زندانی سیاسی زندان گوهردشت کرج از مقاومت رزمندگان سوری در حلب

-

زندانیان سیاسی علی معزی و ابوالقاسم فولادوند
زندانیان سیاسی علی معزی و ابوالقاسم فولادوند
زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج، علی معزی و ابوالقاسم فولادوند از بستگان مجاهدان اشرفی طی نامه‌یی به تاریخ یکشنبه 28آذر، از رزمندگان ارتش آزادی سوریه و مقاومت آنها در مقابل جنایات رژیم اسد و رژیم آخوندی ستایش کردند.

در این نامه آمده است: «ای حلب مقاومت تو را می‌ستاییم. شما بدون آب و نان و غذا بدون دارو و بیمارستان و زیر بمبارانهای سنگین روسیه و حملات وحشیانه ارتش اسد و مزدوران رژیم ایران تا آخرین نفس ایستادید. حفاظت و آتش‌بسی برای نقل و انتقال مجروحانتان نبود. ندای مظلومیت و استمداد زنان و کودکان گرسنه و زخم‌خورده حلب پاسخی نیافت و زیر چتر بمباران سنگین روسیه مزدوران رژیم ضدانسانی ایران و نظامیان اسد حلب را اشغال کردند. آنها پس از اشغال، رذیلانه به کشتار و اعدام و ارعاب ساکنان همه چیز از دست داده رو آوردند. این جنایات جنگی خشم و شرم انسان را بر می‌انگیزد. دلهای ملت ایران و مردم و مبارزان سوری با هم است، زیرا که درد مشترک داریم و هر دو ملت از دیکتاتوریهای مادام العمر ستمها کشیده‌ایم. شک نداریم آنچه در حلب اتفاق افتاد بر سر اسد و رژیم ایران خراب خواهد شد و کمینگاهی تاریخی است که کار هر دو رژیم را یکسره خواهد کرد.

فرصتها برای رژیمهای ایران و سوریه به پایان رسیده، انقلاب در هیچیک از دو کشور نمرده و به‌زودی با توفانی از تحولات انقلابی و مردمی هر دو ملت از شر این دو رژیم خلاص خواهند شد.

ان ربک لبالمرصاد
علی معزی، ابوالقاسم فولادوند زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر کرج (گوهردشت)

28آذر1395.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/43f918ea-70ba-4165-9a29-cc9aedffcfe0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات