728 x 90

تشدید سرکوب ,

زن دست فروش اهوازی هم‌چنان تحت مداوای پزشکی است

-

زن دست فروش اهوازی هم‌چنان تحت مداوای پزشکی
زن دست فروش اهوازی هم‌چنان تحت مداوای پزشکی
فرزند زن دست فروش اهوازی که در روز سه‌شنبه 16 آذر 95 با شوکر مأموران سرکوبگر مضروب شد می‌گوید که مادرش را روزانه دو بار به بیمارستان می‌برد.

به گفته سمیر، فرزند این زن هموطن ”در روز 16 آذر اکیپ ۱۰ نفره‌ای از مأموران اجرائیات شهرداری که همگی شوکر برقی در دست داشتند، وارد خیابان خوانساری یا حراجی‌ها شدند و از میان همه دستفروشان، به مادر ۷۰ ساله من که جلوی مغازه خودم، نرسیده به خیابان طالقانی (طلافروشان) بساط پهن می‌کند، حمله‌ور شدند و با شوکر برقی، او را نقش بر زمین کردند مادر من هنوز زنده است ولی وضعیت مناسبی ندارد. بعد از آن حادثه چند ساعتی در بیمارستان امام بستری شد. الآن هم روزی دوبار به بیمارستان می‌بریمش“.

به‌رغم تصاویر انتشار یافته از این حادثه ضرب ‌و شتم در شبکه‌های اجتماعی و موج انزجار عمومی نسبت به کارگزاران رژیم، شهردار رژیم در اهواز به کلی منکر این حادثه شده و رئیس قلابی شورای شهر اهواز نیز به روزنامه شهروند این شهر گفت ”درگیری با هیچ زنی در شهرداری گزارش نشده است. بنده به‌عنوان رئیس شورای شهر این موضوع را تأیید نمی‌کنم“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/016e18d3-ce2b-45e8-94d4-1b3ebdb52f9f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات