728 x 90

برجام، زهرخواران رژيم,

برجام و دفاع سخیف از خامنه‌ای!

-

علی خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
علی خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
وضعیت پروژه برجام، خصوصاً پس از تمدید تحریمهای 10ساله توسط کنگره و سنای آمریکا، رژیم آخوندی را درگرداب و تلاطم مهیبی فرو برده، و سران نظام را در مخمصه هولناکی انداخته است.

سخنرانی روحانی در دانشگاه تهران در16آذر95 و مطرح کردن نقش خامنه‌ای در جریان زهرخوران اتمی، و حمله بعدی باند خامنه‌ای خصوصاً حمله دوتن از امام جمعه‌های او به روحانی نیز ناشی از این تلاطم و مخمصه بزرگ است.

پس از تمدید تحریمها توسط کنگره و سنای آمریکا سران، مهره‌ها و رسانه‌های باند خامنه‌ای در یک تک هماهنگ و گسترده آخوند حسن روحانی را به به‌خاطر ریختن جام‌زهر اتمی به حلقوم نظام زیر ضرب گرفتند، تا جایی که بعضاً او را متهم به خیانت و پشت پا زدن به ”رهنمودهای“ خامنه‌ای در زمینه پذیرش برجام و مذاکره با آمریکا و... کردند.

یکی از آخوندهای باند خامنه‌ای به نام حمید روحانی صراحتاً آخوند روحانی را متهم به دروغگویی کرد و گفت: «ما امروز با دولتی مواجهیم که هوادار تسلیم در برابر آمریکاست. بی‌ایمانی غوغا می‌کند من در عمر خود ندیدم کسی که این قدر دروغ بگوید و مردم را فریب دهد. چند نمونه از دروغهای آشکار را عرض کنم در 23 تیر سال گذشته رئیس‌جمهور گفت که امروز به ملت ایران اعلام می‌کنم که طبق توافق هسته‌ای، تمام تحریم‌ها حتی تحریم‌های تسلیحاتی و موشکی حذف خواهد شد، تحریم‌های اقتصادی شامل بانکی، پتروشیمی، بیمه و فلزات گرانبها لغو خواهد شد...»

متقابلاً رئیس‌جمهور ارتجاع ضمن یک پاتک علیه باند خامنه‌ای، روز16آذر در دانشگاه تهران پای خامنه‌ای را به میان کشید و گفت که در تمامی مراحل برجام بر اساس نظر خامنه‌ای عمل شده است: ” «ما هیچ قدمی ما هیچ قدمی در مسأله برجام بر نداشتیم مگر اونکه با مقام معظم رهبری مشورت کردیم جلسه گذاشتیم ایشون نامه‌های مکتوبش هست نامه‌هایی که به من خطاب کرده و دستوری که من دادم رو نامه‌های ایشون هیچ نامه‌یی نبوده ایشون بنویسه و من دستور قاطع ندادم که عین اونچه ایشون گفته باید اجرا بشه... “

واضح است که هدف روحانی از به میان کشیدن پای خامنه‌ای در قضیه برجام، این است که مسئولیت وضعیت پیش آمده را به گردن باند مقابل و شخص خامنه‌ای بیندازد. به‌خصوص که نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم نزدیک است.

بنابراین در برابر اظهارات روحانی در زمینه نقش خامنه‌ای، دوتن از امام جمعه‌های دانه درشت رژیم (آخوند احمد علم الهدی، احمد خاتمی) به صحنه آمدند و در نماز جمه 19آذر آخوند روحانی را مورد حمله قرار دادند.

علم الهدی روحانی را به‌دلیل این‌که مسئولیتهای توافق اتمی و پیامدهای آن را متوجه خامنه‌ای کرده بود زیرضرب برد و آن را ناجوانمردانه خواند.

علم الهدی در این زمینه گفت: «متأسفانه امروزی که قضیه به این‌جا رسیده، می خواهند پای رهبری را وسط بکشند که درست قضیه از اول با تصمیم رهبری انجام گرفته است، مذاکره با دشمن و به این ناکامی رسیده است. در حالی‌که اصلاً چنین نبود. فرمایشات مقام معظم رهبری روشن است... به مقام معظم رهبری فرمودند، آن خط قرمزهایی که شما تعیین کردید، ما نتوانستیم آن خط قرمزها را رعایت کنیم، ..»

آخوند احمد خاتمی در واکنش به سخنان آخوند روحانی که تقصیر برجام را به گردن خامنه‌ای انداخته و گفته بود سند مکتوب دارم که همه توافقها توسط وی تأیید شده است گفت:
”ما وحدتی که دنبالشیم اینه، وحدت حول محور ولایت، حول محور ولایت هم یعنی با رهنمودهای آقا گزینشی رفتار نکنید آقا حمایت از برجام داشت، حمایت از مسئولان هم داشت، هشدار هم داشت، تذکر هم داشت، همین آقا فرمود بعضی جاها از خطوط قرمز عبور شده منتهی آقایون میگند مجبور بودیم. حرف ما اینه ما حول محور ولایتیم و رهنمودهای ولایت یک مجموعه است این‌که برخی‌اش رو بگیریم برخی‌اش رو نگیریم کار درستی نیست“

جالب توجه این است که آخوندهای خامنه‌ای نمی‌گویند که خامنه‌ای در دست‌پخت برجام دست نداشته بلکه سعی می‌کنند نقش وی را پایین بیاورند در حالیکه کیست که نداند همه این تصمیمات با نظر و تأیید شخص ولی‌فقیه ارتجاع صورت می‌گیرد.

واقعیت این است این کشاکشها، گذشته از بن‌بست رژیم در برجام، بار دیگر ضعف و درماندگی و طلسم‌شکستگی ولی‌فقیه نظام را نشان می‌دهد، آن قدر که گماشتگان او مجبورند به این شکل به دفاع ضعیف ازاو بپردازند. اما بنای ولایت ضعیف‌تر از آن است که با این چیزها بتوان آن را نجات داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fc7812ec-4162-4c7b-953b-051fad021e8a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات