728 x 90

برجام، زهرخواران رژيم,

روزنامه جوان: بی‌نتیجه بودن جلسه کمیته نظارت بر برجام به‌رغم وعده روحانی

-

برجام زهرخوران رژیم
برجام زهرخوران رژیم
روزنامه جوان از باند خامنه‌ای 18 آذر 95 در مطلبی تحت عنوان ”مقابله با نقض برجام پشت‌ درهای بسته!“ اعلام کرد که جلسه دو ساعته کمیته نظارت بر برجام به‌ریاست روحانی بی‌نتیجه بوده است.

این روزنامه در این رابطه نوشت: «جلسه دو ساعت و نیمه هم برای تصمیم مقابله با نقض ”برجام 20 دقیقه‌ای” جواب نداد‌ ، یک روز پس از آن‌که رئیس‌جمهور وعده داد که نسبت به تصویب تحریم‌های جدید علیه کشورمان، عکس‌العمل نشان خواهیم داد، دیروز نشست هیأت نظارت بر برجام به ریاست روحانی برگزار شد، اما از محتوای تصمیمات این هیأت خبری بیرون نیامد».

جوان در همین رابطه اضافه کرد: «درست روز سه‌شنبه بود که حسن روحانی به‌مناسبت روز دانشجو به دانشگاه تهران رفت و.. عنوان کرد که «چهارشنبه جلسه هیأت نظارت بر برجام خواهیم داشت و عکس‌العمل را مشخص می‌کنیم. به دوستان خوب و انقلابی عرض می‌کنم که نگران و دلواپس نباشند. حتماً از حقوق ملت دفاع خواهیم کرد و برای آرمانهای آینده خود با همه توان ایستادگی می‌کنیم».

این روزنامه سپس حرفهای ولایتی و شمخانی که عضو کمیته نظارت بر برجام هستند را مبنی بر عکس‌العمل مناسب نسبت به تمدید تحریمهای ده ساله توسط کنگره آمریکا نقل کرده و سپس افزوده است: «اما این واکنشها (روحانی و ولایتی و شمخانی) در حالی صورت گرفت که رسانه‌های مختلف ظهر دیروز ضمن انتشار خبر تشکیل جلسه هیأت نظارت بر اجرای برجام در گزارشهای خود تلویحاً به بی‌نتیجه‌بودن این نشست اشاره کردند».

این روزنامه باند خامنه‌ای، سپس با میان تیتری تحت عنوان ”هیأتی بدون یک خروجی ”پته هیأت مورد نظر را روی آب می‌ریزد و می‌نویسد: «تمامی این اتفاقات در حالی می‌افتد که مرور سوابق هیأت نظارت بر اجرای برجام نشان می‌دهد در طول یک سالی که از زمان تشکیل این هیأت می‌گذرد، هیچ‌گاه یک خروجی مشخص و قابل اجرا پیرامون عهدشکنی‌های آمریکا در مسیر اجرای برجام نداشته است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7b9dc947-7d3e-48b9-94b0-b4794794e1c6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات