728 x 90

شبه‌نظامی,اخبار لبنان,اخبار خاورمیانه,حزب الله لبنان,

جلوگیری از پخش ترانه‌های فیروز توسط حزب‌الله لبنان

-

فیروز خوانند مشهور لبنانی
فیروز خوانند مشهور لبنانی
به گزارش تلویزیون العربیه بعد از آن‌که شبه‌نظامیان حزب‌الله لبنان مانع پخش ترانه‌های فیروز شدند مردم لبنان برای ابراز خشم خود به سایتهای اجتماعی روی آوردند:
شبه‌نظامیان حزب‌الله لبنان مانع شدند ترانه‌های فیروز خوانند مشهور لبنانی در دانشگاه بیروت پخش شود. این در حالی است که عناصر حزب‌الله در این دانشگاه تعزیه و سوگواریهای خاص این حزب را پخش می‌کنند و پرچمهایشان را بر فراز اماکن رسمی نصب می‌کنند.

فیروز از دهه‌ها قبل در مورد دمشق و فلسطین ترانه سرایی کرده بود ولی حزب‌الله که مدعی است از دمشق و فلسطین حمایت می‌کند مانع پخش همین ترانه‌ها نیز می‌شود.

فیروز همچنین برای جنوب لبنان ترانه سرایی کرد جایی که تا این تاریخ در کنترل شبه‌نظامیان حزب‌الله است ولی حالا همین شبه‌نظامیان مانع آن می‌شوند که صدای لبنان در یکی از دانشگاههای رسمی این کشور پخش شود.

یک مرد لبنانی: فیروز ترانه‌های ملی می‌خواند چرا نمی‌گذارند صدایش پخش شود.

یک خانم لبنانی: فیروز هنرمند بزرگ لبنانی است و همه ما را نمایندگی می‌کند.

مردم لبنان می‌گویند فیروز لبنانی است و در اعتراض به این اقدام فرقه‌گرایانه حزب‌الله مردم لبنان در «هشتگ چه کسی مانع می‌شود» اعتراض خود را ابراز کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f4a506a6-0205-41a3-992d-b9171f897490"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات