728 x 90

هشدار عفو بین‌الملل نسبت به سرکوب اعتراضات در ایران وکشتار ده‌ها کودک

عفو بین‌الملل: کشتار ده‌ها کودک در اعتراضات ایران، نشانه عزم مقامات برای سرکوب است
عفو بین‌الملل: کشتار ده‌ها کودک در اعتراضات ایران، نشانه عزم مقامات برای سرکوب است

عفو بین‌الملل روز پنجشنبه ۲۱مهرماه نسبت در مورد سرکوب اعتراضات در حساب توئیتر خود هشدار داد و نوشت مقامات ایرانی بارها و بارها بی‌اعتنایی کامل به حرمت جان انسان‌ها را نشان داده‌اند و برای حفظ قدرت از هیچ کاری کوتاهی نمی‌کنند.

در ویدئویی که ضمیمه توئیت عفو شده آمده است: سرکوب اعتراضات در ایران.

مقامات ایران به سرکوب خشن اعتراضات در ایران ادامه می‌دهند.

هشدار، تصاویر آزار دهنده!

نیروهای امنیتی حداقل ۸۲بلوچ، از جمله کودکان، را در زاهدان کشته‌اند. در میان کشته‌شدگان نمازگزاران هستند که در نماز جمعه شرکت کرده بودند.

دانشجویان در تهران از سوی نیروهای امنیتی مورد تهاجم و بازداشت خودسرانه قرار گرفتند.

به‌رغم خطر جانی، مردم هنوز هم برای حقوق بشرشان دست به اعتراض می‌زنند.

دختران دانش‌آموز با شرکت در اعتراضات صدایشان را به گوشها می‌رسانند.

حمایت کنید! همین الآن اقدام کنید!

 همچنین  عفو بین‌الملل در گزارشی  دیگر پنجشنبه ۲۱مهر با اشاره به اینکه نیروهای امنیتی رژیم ایران در فاصله ۲۹شهریور تا هشتم مهر دست‌کم ۲۳کودک را در اعتراضات اخیر کشته‌اند، در بیانیه‌ای نوشت این اقدام نشان‌دهنده عزم مهلک مقامات ایران برای سرکوب اعتراضات جاری و گسترده در ایران است.

سرکوب وحشیانه بی امان مقامات رژیم ایران در مورد آنچه که بسیاری در ایران آن را خیزش مردمی مداوم علیه نظام جمهوری اسلامی می‌دانند، شامل حمله همه جانبه به کودکان معترض است که شجاعانه در جستجوی آینده‌ای بدون سرکوب سیاسی و نابرابری به خیابان‌ها آمده اند. از زمان فوران قیام در ۲۹شهریور، نیروهای امنیتی ایران با مصونیت مطلق حداقل ۲۳ کودک را به‌قتل رسانده و تعداد زیادی را مجروح کرده‌اند تا روحیه مقاومت در میان جوانان کشور را در هم بشکنند و به هر قیمتی سیطره آهنین خود را بر قدرت حفظ کنند. .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a5ccd3cc-e68e-4b2b-a2cc-a09cb5a21d0c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات