728 x 90

اينترنت,

از ژست «آزادی فضای مجازی» تا وحشت از «ناهنجاریهای اجتماعی!»

-

روحانی
روحانی
روز 11آبان آخوند روحانی به صحنه آمد و تلاش کرد برای جوانها ژستی بگیرد که طرفدار آزادی فضای مجازی است. برای همین گفت: «ما باید محتوای [شبکه‌های مجازی] را غنی کنیم که همه در سراسر دنیا بیایند کاربر آن شبکه شوند. باید برای نسل جوان‌مان برنامه‌ریزی کنیم...»

بعد هم در همان صحبتهایش «از مقابله با فضای مجازی انتقاد کرد!». اگر کسی این آخوند فریبکار را نشناسد، فکر می‌کند کسی در حال صحبت است که واقعاً در پی آزادی فضای مجازی و باز کردن هرچه بیشتر این فضا برای جوانهاست. اما 3 هفته نگذشته، همین آخوند روحانی وقتی دید جوانها در فضای مجازی چگونه بر ضد نظام فراخوان می‌دهند و سران جنایتکار رژیم را لجن‌مال می‌کنند، با وحشت وزیر کشور خودش، رحمانی فضلی را به صحنه فرستاد تا درباره فضای مجازی، این موضع را بگیرد:
«مجری: هجو سرمایه‌های اجتماعی در فضای مجازی. وزیر کشور در جلسه شورای اجتماعی با اشاره به ولنگاری در فضای مجازی گفت: در کوچه و خیابانهای این فضا، همهٴ شخصیتهای اجتماعی لوث و همهٴ افراد هزینه می‌شن و این کار آفتی برای سرمایه‌های اجتماعی و آفت عمومی جامعه است. رحمانی فضلی از قوه قضاییه و دادستانی خواست با مسائل غیراخلاقی و... انحرافات فکری و ناهنجاری اجتماعی و تهمتهای سیاسی جدی برخورد کند و تأکید کرد خودش به‌عنوان رئیس شورای امنیت کشور از این اقدام حمایت می‌کند». تلویزیون رژیم 7آذر 95)

حالا سؤال از آخوند روحانی این است که پس آن همه انتقادات از «مقابله با فضای مجازی» چه شد؟ چرا هنوز 3 هفته نگذشته، وزیر کشورت را به صحنه می‌فرستی تا درست عکس آن حرفهای فریبکارانه‌ت را بزند؟

پاسخ را خود رحمانی فضلی در همین صحبتهایش داد! آنجا که تأکید کرد فضای مجازی برای جوانها، مکانی شده برای «ناهنجاریهای اجتماعی»، یعنی خطر قیام و خیزش.

لازم به یادآوری است این تیغ کشی روی فضای مجازی از وزیر کشور آخوند روحانی در شرایطی است که طی ماه اخیر روحانی دو بار صحبت از این کرده که نباید دهانها را بست و قلمها را شکست و خلاصه پز آزادی و اطلاع‌رسانی آزاد را داده است اگر ‌چه باند مقابل دستش را رو کردند ولی این بار با صحبتهای رحمانی فضلی از بیت دولت خودش، آب پاکی روی همه آن ادعاهای شیادانه ریخته شد

واقعیت این است که رژیم قرون‌وسطایی ولایت‌فقیه در برابر استفادهٴ گسترده جوانها از فضای مجازی برای اقدامات ضد رژیم، حتی امکان مانور و گرفتن ژست آزادی فضای مجازی را هم ندارد و این‌طور مجبور است تناقض به نمایش بگذارد و پتهٴ حرفها و فریبکاریهای خودش را، روی آب بریزد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/56847a6c-3803-4381-b131-53c69c748fbc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات