728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

احمد توکلی: سران سه قوه نباید در عرصه عمومی و رسانه‌ها بگومگو کنند

-

احمد توکلی عضو سابق مجلس ارتجاع-آرشیو
احمد توکلی عضو سابق مجلس ارتجاع-آرشیو
احمد توکلی عضو سابق مجلس ارتجاع از علنی شدن جنگ گرگها در رأس نظام آخوندی ابراز نگرانی کرد و گفت: «بهتر است سران سه قوه در جلسه دوستانه و با لطافت بیشتر گله‌هایشان را از یکدیگر مطرح کرده و اختلافاتشان را حل کنند».

وی که روز دوشنبه هشتم آذر با خبرگزاری حکومتی ایسنا مصاحبه می‌کرد گفت: «سران سه قوه نباید در عرصه عمومی و رسانه‌ها بگومگو کنند و آن کس که شروع می‌کند گناهش بیشتر از کسی است که جواب می‌دهد».

این عضو سابق مجلس ارتجاع افزود: «چرا سران سه قوه در رسانه‌ها با هم صحبت می‌کنند مگر تلفن سیاسی نداریم و مقامات در ساختمانهای قرق شده نمی‌توانند ملاقات‌های کوتاه و صمیمانه داشته باشند؟».

توکلی با تأکید بر این‌که اداره کشور با دعوا امکان‌پذیر نیست، افزود: «دعوا و اختلاف سران قوا وقتی به فضای عمومی کشیده شود به‌معنای عدم تفاهم برای اداره کشور است و به جامعه نگرانی القاء می‌کند».

وی به تأثیر جنگ گرگها در رأس نظام آخوندی و افزایش ریسک سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: «وقتی سرمایه‌گذاری در کشور کاهش یابد، بیکاری جوانان نیز طولانی‌تر می‌شود».

عضو سابق مجلس ارتجاع در پایان با اشاره به این‌که نمی‌توان اختلاف نظرات را ماله کشید، گفت: «در اداره حکومت جایی برای اختلاف نظرات عمیق نظری وجود ندارد بلکه باید بر اساس فصل‌مشترک قانون اساسی و ولایت فقیه عمل شود».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a304e392-6c91-49c6-8ef8-008829c18422"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات