728 x 90

سوريه,قتل عام 67,

عکاظ عربستان: اپوزیسیون ایران خواهان تحرک بین‌المللی برای محاکمه جنایات رژیم تهران می‌شود

-

سخنرانی مریم رجوی در کنفرانس فراخوان به عدالت، محاکمه مرتکبین جنایت علیه بشریت در ایران و سوریه
سخنرانی مریم رجوی در کنفرانس فراخوان به عدالت، محاکمه مرتکبین جنایت علیه بشریت در ایران و سوریه
عکاظ چاپ عربستان روز یکشنبه هفتم آذر95 نوشت: «مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب مقاومت ایران روز (شنبه) از غرب خواست تا سیاست امتیاز دادن به رژیم ولایت‌فقیه را متوقف کرده و از الآن به سکوت و بی‌عملی در قبال جنایات این رژیم در ایران و منطقه ادامه ندهند.

مریم رجوی در کنفرانس بین‌المللی که در آن شخصیتهای جهانی مدافع حقوق‌بشر و قانون بین‌المللی تحت شعار ”فراخوان به عدالت، محاکمه مرتکبین جنایت علیه بشریت در ایران و سوریه“ شرکت داشتند گفت: بایستی سکوت و بی‌عملی از طرف جامعه جهانی در مقابل جنایات آخوندها در ایران و منطقه متوقف شود. مریم رجوی خاطرنشان کرد که هر گونه راه‌حلی برای پایان دادن به داعش در گرو اخراج کامل رژیم ایران از منطقه به‌خصوص از سوریه است.

رجوی سیاست آمریکا طی 16سال گذشته را سیاستی فاجعه‌بار برای مردم ایران و منطقه توصیف نمود، چرا که بیشترین کمک را به رژیم ولایت‌فقیه کرد. مریم رجوی افزود: ”با شروع کار دولت جدید، مردم و مقاومت ایران و خلقهای منطقه انتظار دارند که در سیاستهای ایالات متحده تجدیدنظر شود“.

مریم رجوی گفت همه بیاد بیاورند که کشورهای بزرگ 1+5 به‌خصوص آمریکا چقدر در مذاکرات اتمی با این رژیم کوتاه آمدند و به کوتاه آمدن یک گام توسط رژیم اکتفاء کردند. وی افزود آنزمان من به امتیاز دادنهای غیرقابل توجیه و عدم اجرای قطعنامه‌های شورای امنیت و از بین نبردن پروژه هسته‌یی رژیم هشدار داده بودم، با این حال با این توافق فرصتی برای رژیم جهت عبور از بحرانها بود، اما امروز نتیجه عکس داده است.».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aa4e2030-0860-4664-9f08-bdfbbffec685"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات