728 x 90

سوريه,

مایک راجرز عضو کنگره آمریکا به سی.ان.ان: باید به رژیم ایران فشار آورد

-

مایک راجرز نماینده کنگره آمریکا
مایک راجرز نماینده کنگره آمریکا
یک عضو کنگره آمریکا معتقد است باید به رژیم ایران به‌عنوان اصلی‌ترین حامی تروریسم فشار بیشتری آورد.
مایک راجرز نماینده کنگره آمریکا به سی.ان.ان گفت دونالد ترامپ به‌دنبال نقاط فشار بیشتری بر روی رژیم ایران می‌گردد. او باید فشار بیشتری اعمال کند چرا که رژیم ایران هنوز اصلی‌ترین کشور حامی تروریسم در جهان است.

این رژیم در یمن دخالت می‌کند، در عراق و سوریه و سایر نقاط جهان فعالیتهای نگران‌کننده دارد.
ما باید به شرکای عربمان اطمینان بدهیم کاری که در 8سال گذشته نکرده‌ایم می‌کنیم. رژیم ایران در موارد مختلفی به توافق اتمی پایبند نبوده است یک مورد آن آب سنگین اراک است. فکر می‌کنم رئیس‌جمهور جدید باید مجدداً توافق اتمی را مورد بررسی قرار دهد.

مایک راجرز نماینده کنگره آمریکا می‌افزاید دولت جدید آمریکا باید رویکرد تهاجمی تری علیه داعش داشته باشد. وی می‌افزاید، فکر می‌کنم پروسه انتقال بسیار خطرناک است زیرا به اسد با حمایت روسیه و رژیم ایران اجازه می‌دهد به بمباران بی‌سابقه حلب ادامه دهند، زیرا می‌دانند که آمریکا در وضعیت سختی قرار دارد. شما رئیس‌جمهوری ندارید که سیاست‌ها را به مورد اجرا بگذارد و در این نقطه هم، اروپا نقش رهبری کننده چندانی ندارد، این یک وضعیت توفانی است و فضای وحشتناکی به وجود آورده است. ما باید برای پوتین روشن کنیم که اوضاع جدی است و باید تصمیمهای سختی بگیرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3af831bc-16d1-4292-92fb-c2e1df6c6cc5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات