728 x 90

برجام، زهرخواران رژيم,پرونده هسته ای ایران,

رئیس جدید اطلاعات مرکزی آمریکا: توافق اتمی با ایران یک فاجعه است

-

مایک پومپئو
مایک پومپئو
تلویزیون فاکس‌ نیوز در گزارشی درباره معرفی مایک پومپئو به‌عنوان رئیس اطلاعات مرکزی آمریکا در دولت ترامپ، بخش‌هایی از گفتگوی خود را با وی درباره توافق اتمی با رژیم آخوندی پخش کرد.

مایک پومپئو در این مصاحبه که در ماه سپتامبر صورت گرفته، ضمن اشاره به ادامه دخالتهای رژیم در منطقه و برنامه موشکی آن پس از توافق اتمی، گفت: «(دونالد) ترامپ درست می‌گوید که این توافق یک فاجعه است... مذاکره مجدد بر سر این توافق بی‌معنی است... رئیس‌جمهور (بعدی)... باید به (رژیم) ایران بگوید، این توافقات منتفی است... و ما (مسائل) را به گونه‌یی دیگر به‌پیش خواهیم برد؛ شما از توانایی انجام کارهایی که کرده‌اید، برخوردار نخواهید بود.
مایک پومپئو افزود: ما باید متحدان اروپایی‌مان را متقاعد کنیم که این رویکرد درستی است».

واکنش سپاه پاسداران
سپاه پاسداران در واکنش به معرفی سه تن از اعضای دولت آتی آمریکا، در خبرگزاری خود نوشت: همه آنها ضد برجام‌اند. ترامپ که خود اعتقاد دارد برجام توافق بد است و مفاد آن باید دوباره مورد مذاکره قرار بگیرد، سه گزینه برای پستهای مهم امنیتی و قضایی معرفی کرده که هر یک از دیگری ضدبرجام‌تر هستند.

سپاه پاسداران رژیم ولایت فقیه افزود: نام پومپئو در خلال مذاکرات اتمی به واسطه سخنرانی آتشین علیه (نظام)، به گوش (همه) آشنا است.

خبرگزاری سپاه پاسداران اضافه می‌کند: «پومپئو» که طراح چندین طرح ضد نظام در مجلس نمایندگان آمریکا است آخرین اظهارنظرش درباره برجام را روز پنجشنبه مطرح کرده است. وی در توئیتر خود نوشته: «چشم‌ به راه لغو این توافق فاجعه‌بار با بزرگترین حامی دولتی تروریسم هستم.» وی در مصاحبه‌ها یا یادداشت‌های کتبی، (نظام) ایران را منشأ اصلی درگیری در خاورمیانه خوانده است.

سپاه پاسداران در ادامه می‌افزاید: ژنرال بازنشسته «مایکل فلین» هم گزینه ترامپ برای ورود به کاخ سفید به‌عنوان مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور است که در اتخاذ مواضع ضد (نظام)، دست کمی از پومپئو ندارد.

جف سشنز هم مانند 2 گزینه دیگر از حامیان سرسخت‌ تروریستی خوانده شدن سپاه پاسداران بوده و هست. (او) توافق هسته‌یی را «بسیار خطرناک» توصیف کرده (است).

خبرگزاری سپاه پاسداران در گزارش دیگری نوشت: ترامپ با 6 سیاستمدار ضد (نظام) برای تصدی وزارت دفاع آمریکا رایزنی کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cf3a39a1-3870-4d13-8798-fea7be1eeb97"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات