728 x 90

انتخابات رياست جمهورى آمريكا,

سی.بی.اس: دونالد ترامپ می‌گوید حقوق ریاست‌جمهوری را دریافت نخواهم کرد

-

دونالد ترامپ رئیس جمهور آینده آمریکا
دونالد ترامپ رئیس جمهور آینده آمریکا
به گزارش تلویزیون سی بی‌اسی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا شب گذشته در مصاحبه با تلویزیون سی.بی.اس اعلام کرد حقوق ریاست‌جمهوری را دریافت نخواهم کرد

او در پاسخ به سؤال خبرنگار سی.بی.اس که پرسیده بود آیا به حرفی که در خصوص عدم دریافت دستمزد زده بود پایبند است گفت: «فکر می‌کنم بر اساس قانونی باید حداقل یک دلار دریافت کنم. بنابراین من سالی یک دلار به‌عنوان دستمزد قبول خواهم کرد.»

دونالد ترامپ گفت حتی نمی‌دانسته حقوق رئیس‌جمهور در سال چقدر است و اطرافیانش به‌تازگی به او گفته‌اند که تقریباً سالی چهارصد هزار دلار است و او این پول را دریافت نخواهد کرد.

دونالد ترامپ گفت که قصدش این است که کمتر به تعطیلات برود: «کارهای انجام نشده زیادی باقی مانده است و من می‌خواهم این کارها را برای مردم انجام دهد. ما از مالیاتها کم می‌کنیم و به سیستم درمانی سر و سامان می‌دهیم.»

در این مصاحبه تلوزیونی که اولین مصاحبه دونالد ترامپ پس از انتخابات هشتم نوامبر بود، وی از مخالفانش که در حال تظاهرات در شهرهای مختلف آمریکا هستند و همین‌طور از طرفدارانش خواست که به درگیریها پایان دهند: «من از شنیدن این‌ها بسیار ناراحتم. بس کنید. اگر حرف من کمکی می‌کند، من همین الآن رو به دوربین‌ها و خطاب به دو طرف درگیر می‌گویم که ادامه ندهید.».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ce8b8b61-fb01-4061-8f4d-356f646bef0f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات