728 x 90

كيفيت آموزشى در ايران,

اعتراف به ۱۳۰۰ کلاس درس نا ایمن در کشور

-

اعتراف به 1300 کلاس درس نا ایمن در کشور
اعتراف به 1300 کلاس درس نا ایمن در کشور
معاون وزیر دولت آخوند روحانی و رئیس سازمان نوسازی مدارس به وضعیت خراب مدارس اعتراف کرد و گفت: ”طبق اطلاعاتی که در سال ۹۳ به دست آوردیم ۱۳۰۰ کلاس درس خشت و گلی، سنگ گلی و چوبی در کشور وجود دارد که تمامی آنها ناایمن هستند“.

مرتضی رئیسی همچنین افزود: ”بر اساس اطلاعات دقیقی که در سال ۹۲ جمع‌آوری کردیم از ۵۳۰ هزار کلاس درس کشور در این سال ۲۱۱ هزار کلاس با بخاری گرم می‌شد که از نظر وزارت آموزش و پرورش قابل‌قبول نبود“.

وی با تأکید بر ضرورت مدیریت بحران در زمان رویداد یک حادثه توسط مدیران مدارس گفت: ”در این زمینه نکات ایمنی به مدیران مدارس آموزش داده شد و با شروع فصل سرما در سال جاری دستورالعمل جامعی به آموزش و پرورش استانها ابلاغ شد“.

در حالیکه کلاسهای درس در سیستان و بلوچستان در کپر و یا در فضای باز برگزار می‌شود رئیسی با بیان این‌که سرانه فضای آموزشی ما در سیستان و بلوچستان کمتر از متوسط کشور است، گفت: ”این واقعیت وجود دارد که در برخی روستاها به‌رغم ساخت مدارس، دانش‌آموز به تعداد کافی وجود ندارد و بعضاً مدارس کرایه داده شده یا در اختیار سایر دستگاهها قرار داده شده است که مسئول این موضوع آموزش و پرورش نیست“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/527d6a29-f52e-4d16-8081-3e0f018fd71a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات