728 x 90

اخبار اعتراضى,

تجمع اعتراضی مالکان واحدهای تعاونی مسکن مهر ۲۲بهمن بندرعباس

-

 -
-
بنا‌به گزارشهای دریافتی، مالکان 240 واحد از مجتمع تعاونی مسکن مهر 22 بهمن بندرعباس، روز پنجشنبه 13 آبان در شهر پیامبر اعظم در محوطه این مجتمع تجمع اعتراضی برگزار کردند.

آنها در اعتراض به عدم تحویلدهی این واحدها به مالکان و متوقف شدن ادامه کار و همچنین عدم رسیدگی به مطالبات و نامشخص بودن موضوعات بانکی و هزینه کرد، تجمع کرده و خواستار رسیدگی به این وضعیت گردیدند.

در این تجمع اعتراضی یکی از اعضای تعاونی 22 بهمن مسکن مهر بندرعباس گفت: برای گرفتن یک سری مطالبات عقب‌افتاده در تعاونی 22 بهمن تجمع کرده‌ایم تا صدای خود را به کارگزاران رژیم برسانیم.
 


وی افزود: شفافیت نداشتن در حسابرسی و هزینه کرد تعاونی، تأخیر در ساخت مسکن، استفاده از مصالح کم کیفیت، عدم شفاف‌سازی در هزینه کرد، که مهم‌ترین بخش اعتراض مالکان این واحدها است، نامعلوم بودن سود بانکی، نامعلوم بودن مبلغ دریافت تسهیلات بانکی و بسیاری موارد دیگر از جمله مواردی است که اعتراض مالکان این واحدها را برانگیخته است. درخواست داریم که سریعاً به این مشکلات رسیدگی شود و واحدها مسکونی مالکان بعد از گذشت چندین سال به آنها تحویل داده شود.
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/98dc15f5-0cfe-425d-ae16-14365fcdc77c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات