728 x 90

برجام، زهرخواران رژيم,نقض حقوق بشر,

جام‌زهر حقوق‌بشر

-

زندانی سیاسی مریم اکبری منفرد -آرشیو
زندانی سیاسی مریم اکبری منفرد -آرشیو
در خبرها خواندم مریم اکبری منفرد که به جرم هواداری از سازمان مجاهدین خلق به 15 سال زندان محکوم شده و هم‌اکنون در بند دژخیمان حکومت آخوندی محبوس است با عملی شجاعانه، در راستای جنبش دادخواهی قتل‌عام زندانیان سیاسی سال 67، از حاکمان ستمکار ایران بابت اعدام خواهر و برادرانش رسماً شکایت کرده و نوشته به چه دلیل خواهر و برادرانی که حکم اعدام نداشتند و حکم زندانشان تمام و یا رو به اتمام بود اعدام شدند؟ مریم در این دادخواهی محل دفن اعضای خانواده اعدام شده‌اش را پیگیری کرده است.

این اولین بار است که چنین شکایت نامه‌یی تنظیم و تحویل مراجع قضایی ایران شده است.

آری این داستان حیرت‌انگیز نسل فدا و ایمان است. نسلی که با شکنجه و اعدام و با نهایت شقاوت و بی‌رحمی مرعوب نشد. نسلی که ایستاد، پایداری کرد و در برابر هزاران تو‌طئه و جنایت نه تنها در موضع ضعف و انزوا قرار نگرفت، بلکه کار را به جایی رساند که خود جلاد و سیستم قضائیة جنایت‌کارش را به محاکمه کشانده است.

هر چند نتیجه‌ی چنین دادخواهی و شکایت‌نامه‌ای در سیستم آخوندی از قبل معلوم است، لیکن حرکت مریم قهرمان و مشارکت بی‌نظیر هموطنانمان در سراسر دنیا در این فراخوان، جام‌زهر حقوق‌بشر را به حلقوم آخوندهای جبار ریخته و امضای 70 نماینده مجلس ارتجاع مبنی بر حذف مجازات اعدام از نتایج آن می‌باشد.

آخوندهای مرتجع بیش از هر زمان دیگردر معرض نوشیدن جام ‌زهرهای گوناگون، اتمی، دخالتهای تروریستی در منطقه و حقوق‌بشر قرار گرفته و اعتراضات و تظاهرات مردم به ستوه آمده ایران و خیزش جوانان در پاسارگاد، مزید بر علت شده و روزهای پایانی عمر این رژیم منحوس را رقم زده است.

بر ماست که در این روزهای پایانی با هر وسیله ممکن در این جنبش دادخواهی مشارکت کرده و هر چه بیشتر رژیم را در موضع استیصال قرار دهیم.

روز پیروزی نزدیک است. به امید آن روز
ف-ت از آلمان.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7b23f7d7-47ac-4bde-b971-3dd926b63d4c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات