728 x 90

اخبار اعتراضى,

سالگرد شهادت ستار بهشتی

-

سالگرد شهادت ستار بهشتی
سالگرد شهادت ستار بهشتی
مراسم چهارمین سالگرد شهادت کارگر وبلاگ نویس ستار بهشتی که در زیر شکنجه دژخیمان خامنه‌ای به‌شهادت رسید؛ امروز پنجشنبه ششم آبان برگزار خواهد شد.

این مراسم ساعت ۱۵ تا ۱۶ در رباط کریم؛ امام‌زاده محمدتقی؛ قطعه ۷ ردیف ۳ شماره ۱۱ برگزار خواهد شد.

شهید ستار بهشتی روز ۹ آبان سال ۹۱ توسط پلیس جنایتکار موسوم به فتا دستگیر و به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق فعالیت در شبکه اجتماعی و فیس بوک؛ به محل نامعلومی منتقل و از سوی پلیس فتا به‌شدت شکنجه شد و در تاریخ ۱۳ آبان در زیر شکنجه دژخیمان در زندان اوین به‌شهادت رسید.

شهید ستار بهشتی در آخرین پستی که روی وبلاگ خودش گذاشت، نوشته بود: «بنده و امثال من عاشق ملت خود هستیم... به‌عنوان یک ایرانی می‌گویم من نمی‌توانم در برابر این همه مصیبت سکوت کنم... من سکوت نمی‌کنم حتی اگر قرار به رسیدنِ لحظه مرگم باشد. تهدید از طرف هر کسی باشد، برای بنده اهمیت ندارد... ما را از تهدیدات خود نترسانید، چون ترسی در دل ما نیست؛ دیگر جای ترسی نمانده. شلاق و شکنجه شدن، ما را از اطلاع‌رسانی باز نمی‌دارد. شعار ما این است: پا به میدان گذاشتیم در این مبارزه، یا از قفسِ تن رهایی می‌یابیم، یا قفس ظلم شما را درهم می‌شکنیم».

ستارِ جوان، این کارگر پرشور و آزایخواهٍ و فداکار، آن چه را که نوشته بود با پایداری زیر وحشیانه‌ترین شکنجه‌ها و با خون خودش امضا کرد و به‌عنوان یک نمونه الهام‌بخش در تاریخ ایران به ثبت رسید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1cc760cf-289f-4504-805d-c8bb6f5ec9f5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات