728 x 90

قتل عام 67,

بیانیه جمعی از جوانان شهر سرباز از استان سیستان بلوچستان در محکومیت قتل‌عام سال ۶۷

-

بیانیه جمعی از جوانان شهر سرباز از استان سیستان بلوچستان در محکومیت قتل‌عام سال 67
بیانیه جمعی از جوانان شهر سرباز از استان سیستان بلوچستان در محکومیت قتل‌عام سال 67
ما جوانان سرباز قتل‌عام و اعدام را در کشورمان ایران محکوم می‌کنیم. ملت ایران سزاوار بهترینها هست، اما متأسفانه در این مدت و از سال 57 روز به روز ملت ایران سرشکسته‌تر می‌شود و همه عالم با دیدن جنایات و دخالتهای سردمداران خودکامه ایران پی به حقیقت نهفته این حکومت می‌برند و به سبب این جنایات نام ایرانی در جهان بدنام شده است.

ما جوانان سرباز، قتل‌عام و نسل کشی 67 توسط خونخوارانی که فقط برای مکیدن خون ملت عزیز ایران آمده‌اند را محکوم می‌کنیم. چرا ایران بعد از چین دومین کشور جهان باشد که بیشترین اعدام را دارد؟ البته اگر اعدامها به نسبت جمعیت محاسبه شود ایران از چین هم جلو می‌زند و حقیقت هم همین است که ایران اولین کشور جهان هست که بیشترین اعدام را دارد. ما هرگز از یاد نمی‌بریم که آبان 92 به دستور محمد مرضیه 16 جوان بیگناه بلوچ انتقامجویانه اعدام شدند حتی قبل از اعدام به این جوانان اجازه تلفن و ملاقات با خانواده را هم ندادند و جنازه آنها هم به خانواده‌شان تحویل داده نشد.

جمعی از جوانان سرباز
ابان 95.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0464ed0e-6f08-4872-82b2-42cbaaa359e4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات