728 x 90

اعتلاى مقاومت ايران,

عرب پرس: نقش مقاومت ایران در حال افزایش است... و نقش آخوندهای تهران در حال کاهش

-

نقش مقاومت ایران در حال افزایش است
نقش مقاومت ایران در حال افزایش است
عرب پرس طی مقاله‌یی نوشت: بیش از سه دهه است که تاریکی استبداد و سرکوب قرون‌وسطایی در سرتاسر ایران سایه افکنده است و تهران از آن زمان به بعد تبدیل به مرکز و پایگاه اصلی پدیده‌های تروریسم و افراط گرایی مذهبی شده است و این 2 پدیده با آتش خود، مردم و کشورهای منطقه و جهان را سوزانده است. ولی مقاومت ایران همزمان و از آن وقت متعهد شده است‌ که این رژیم عقب مانده که دشمن انسانیت و تمدن است را سرنگون کند و اجازه نداده است که شعله آزادی ایران خاموش و یا محو گردد.

روحانیان افراطی‌ای که با سوء‌استفاده از انقلاب ایران بر مسند امور نشستند محتوی آن را کاملاً مذهبی کردند و با اعلام ولایت‌فقیه سرکوبگر، دشمنی کامل خود را با مبانی آزادی و دموکراسی و کلیت حقوق‌بشر اعلام نمودند و سازمان مجاهدین خلق طلایه‌دار نیروهای سیاسی ایران بود که ولایت‌فقیه را به‌شدت محکوم کرد و برای آن بهای خیلی سنگینی پرداخت. به‌خصوص بعد از این‌که بر موضع اصولی خود در مورد این موضوع پافشاری کرده و پایدار ماند و به‌رغم چالشها و خطرهای بزرگی که با آنها مواجه شد از جای خود تکان نخورد. کما این‌که این رژیم راهها و اسلوبهای مختلفی را به‌کار گرفت که سازمان مجاهدین خلق را مانند سازمانهای دیگر نابود و تصفیه کند. اما این سازمان به نوبه خود مبارزه سرسختانه خود را گسترش و ارتقا داده است طوری که نقش بزرگ و موثری، در بنیانگذاری و تأسیس شورای ملی مقاومت ایران، که از نیروها و شخصیتهای ملی ایرانی مخالف رژیم تشکیل شده است، بازی نموده است.

تشکیل شورای ملی مقاومت یک سرفصل مهم در مبارزه‌ای است که مردم ایران برای آزادی و زندگی آزاد و سخاوتمندانه علیه رژیم استبدادی حاکم بر ایران می‌کنند و این شورا نقش بزرگ و برجسته‌ای در اتحاد و صف‌بندی مردم ایران در مقابل رژیم مذهبی بازی کرده است به‌خصوص که بیش از یک دهه است گردهمایی‌های بزرگی از ایرانیان را برگزار کرده است‌که یک حادثه بزرگ و غیرمترقبه برای این رژیم است و وقتی این گردهمایی‌ها موفق به افشا و مفتضح کردن رژیم در عرصه‌های بسیاری گردید آن را در مخمصه بزرگی انداخت.

این گردهمایی‌های سالیانه، که مقاومت ایران تلاش می‌کند هر ساله آن را برگزار کند یک گردهمایی ویژه و در نوع خودش بی‌نظیر است چرا که پیوسته و همزمان با مجموعه‌ای از دگرگونیهای بین‌المللی است و ما در هر کدام از آنها از نقش منفی ایران در خیلی از پهنه‌ها، افشاگری ای را می‌بینیم.

مقاومت ایران پرکاری و صلاحیت خود را در برجسته کردن نقش خود سال به سال اثبات کرده است و دستاوردهای این گردهمایی‌ها در پهنه‌های مختلف داخلی ایران و منطقه‌ای و بین‌المللی متمایز است و این حقیقتی را عینیت بخشیده و بر روی آن پای می‌فشارد که ناظران و تحلیل‌گران سیاسی متخصص در امور ایران، دائماً بر روی آن پافشاری کرده‌اند و آن اینست‌که مقاومت ایران بهترین جایگزین جمهوری اسلامی است و نقش تهران در حال کاهش بوده و برجسته شدن نقش مقاومت ایران ثابت می‌کند که امور دیگر آنطور که تهران آرزو و تمایل دارد، حرکت نکرده و نمی‌کند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e09d14c5-7de2-4183-99d3-31e7c3115f8a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات