728 x 90

اخبار اعتراضى,

نوشته‌یی از هاشم خواستار در رابطه با حکم زندان اسماعیل عبدی

-

هاشم خواستار
هاشم خواستار
هاشم خواستار نمایندهٴ معلمان در کانون صنفی فرهنگیان خراسان که بارها توسط حاکمیت آخوندی به زندان افتاده است، در رابطه با حکم شش ساله اسماعیل عبدی دبیرکل کانون صنفی معلمین مطلبی نوشته است که بخشهایی از آن به شرح زیر است:
«مگر عبدی معلم و دبیرکل کانون صنفی معلمان ایران (تهران) چه می‌گوید که حکم شش سال حبس او تأیید می‌شود؟
اگر خزانهٴ کشور را به رودخانه شبیه کنیم تنها مقدار کمی از آب این رودخانه به مردم از جمله معلمان می‌رسد و مابقی این رودخانه به کجا رفته و به کجا می‌ریزد؟! 800میلیارد درآمد نفتی 8سال رئیس‌جمهور روانی که به آقا نزدیکتر بود چی شد؟ به کجا رفت که ملت فقیرتر شد؟ بمب و موشک شد و به حمایت از بشار اسد جنایتکار بر سر کودکان سوریه ریخته شد! به مؤسسه‌های مصباح و حکمت و آیه و بصیرت و... . داده شد که وجودشان جز ضرر هیچ سودی برای مردم ایران ندارد. ! ارتش چون مصرف کننده است، دنیا تلاش می‌کند تا با اتحادیه‌های نظامی از حجم ارتش کم کرده تا فشار کمتری به بودجه‌ی عمرانی کشور وارد شود. اما ایران علاوه بر ارتش رسمی دارای ارتش سپاهی و بسیج و حزب الله و... می‌باشد. به حساب مدیران ارشد دولتی و سپاهی حقوقهای پانصد ششصد میلیونی ریخته می‌شود تا با ماشین‌های میلیاردی در خیابانها در مقابل کودکان کار و کارتن خوابها و کارگران و معلمان و... . ویراژ دهند و یا در کشورهای آمریکا و انگلیس و... . دست رنج مزد بگیران را صرف عیش و نوش کنند. و سرانجام این رودخانه به شوره زار کویر می‌ریزد که هیچ موجود زنده‌ای نتواند از آن بهره‌ای ببرد. آنوقت دانش‌آموزان مدرسه‌ای از روستاهای فقیر کرمان شلاق می‌خورند که چرا مبلغ سی هزار تومان بابت شهریه نمی‌آورند. به این می‌گویند تحصیل رایگان از نوع اسلامیش. شرمتان باد که وقاحت هم حدی دارد. عبدی، باغانی بهشتی، بداقی، عبد الفتاح سلطانی، عظیم زاده، صالحی، نرگس محمدی، بهنام ابراهیم زاده، رفیعی، با افتخار دوران حبس و تبعید را سپری کردند و یا می‌کنند. نه تنها معلمان ایران که ملت ایران به آنها افتخار می‌کنند. ولی صدای هق هق گریه‌های فرزندانتان را می‌شنویم که به پدران خود لعنت می‌فرستند که‌ای کاش چنین پدرانی نداشتیم.»
هاشم خواستار در بخش دیگری از این نوشته آورده است: «این حاکمان بارها ما را به زندان انداختند. اما بگذارید رسماً به شما حاکمان اعلام کنم که این دامی بود که بنده و سایر دوستان برای شما پهن کردیم تا به زندان بیفتیم و شما را رسوا کنیم و به هدفمان رسیدیم، و شما چه راحت به دام ما افتادید و چه تصور باطلی که ما به دام شما افتاده‌ایم. در پایان دوستان و همکاران گرامی، به‌خصوص زندان رفته‌ها، می‌خواهم که مواظب نفوذی‌های آراسته و به ظاهر خوش بیان باشید که از اعتبار شما سوء‌استفاده نکنند و بیانیه‌هایی امضا نکنید که اعتبارتان مخدوش شود.»
سید هاشم خواستار نمایندهٴ معلمان در کانون صنفی فرهنگیان خراسان.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c83e3cf8-8eb4-450d-b68c-eaa730801da1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات