728 x 90

شبكه هاى تروريستى,

العربیه: دستگیری سه تروریست رژیم ایران در ایتالیا

-

فرودگاهی در ایتالیا
فرودگاهی در ایتالیا
العربیه روز پنجشنبه 22مهر خبر داد ایتالیا سه ایرانی را با گذرنامه‌های تقلبی اسراییلی دستگیر کرد. این سه نفر که نقشه‌های تروریستی رژیم ایران را دنبال می‌کردند، از ایتالیا به ترکیه اخراج شدند. بر اساس این گزارش، دولت ایتالیا این حادثه را به مقامات اسراییلی اطلاع داده و گفته که این سه نفر را از طریق صربستان به ترکیه اخراج کرده است.

مقامهای امنیتی اسراییل در حال بررسی «ارتباط احتمالی این سه نفر و حملات تروریستی علیه اسرائیلیان در سراسر جهان» می‌باشند.

در گزارش العربیه خاطرنشان شده است: «در ماه ژانویه گذشته نیز، دو ایرانی با گذرنامه‌های جعلی اسراییلی در فرودگاهی در هند دستگیر شدند. گزارش شده که این دو زن و شوهری بودند که چند سال در هند زندگی کرده و قصد داشتند با این گذرنامه‌ها به آمریکا مهاجرت کنند.
در سال ۲۰۱۴ نیز «دو ایرانی که تلاش داشتند تا با گذرنامه‌های جعلی اسراییلی وارد کشور کنیا شوند، در فرودگاه نایروبی دستگیر شدند که هر دو آنها طبق قوانین مبارزه با تروریسم به دو سال زندان و پرداخت جریمه‌ی سنگین محکوم شدند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e99c652a-f3ef-49b4-b560-96c8cbcb3199"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات