728 x 90

ترس رژيم ایران از قیام,

اعتراف خامنه‌ای به رودررویی گسترده جوانان با رژیم

-

خامنه ای ولی فقیه درمانده ارتجاع
خامنه ای ولی فقیه درمانده ارتجاع
یکی از کلیدواژه‌های وحشت آخوندها در این روزها، خطر «جنگ نرم و پنهان دشمنِ » که سران و کارگزاران رژیم پیاپی به صحنه می‌آیند و نسبت به آن هشدار می‌دهند. حالا این تهدید آن‌قدر جدی شده که خود خامنه‌ای هم روز 12مهر به زبان آورد: «هدف از جنگ نرم و پنهان دشمن دور کردن مردم از عرصه‌ی جهاد و مقاومت، بی‌اعتنا کردن آنها به آرمانها و تصرف فضای فکری و روحی کشور است».

سوال این است که این دشمن کیست؟
واقعیت این است که می‌ترسد اسم آن را ببرد، اما قبلاً خودش در موارد مختلف آدرس این دشمن را داده است، منظور از بی‌اعتنا کردن مردم به آرمانها هم، یعنی نفرت فزایندهٴ مردم و به‌ویژه جوانها به تمامیت نظام ولایت‌فقیه. حالا خامنه‌ای دارد اعتراف می‌کند که دشمن هر چه بیشتر این نفرت را در دل مردم و جوانها جا انداخته و فضای فکری و روحی آنها را تسخیر کرده است. این هم یعنی اعتراف به گرایش گسترده مردم و جوانها به دشمن اصلی نظام.

البته قبلاً هم بارها خامنه‌ای به‌روشنی نسبت به این خطر که ارکان پوسیده نظامش را تهدید می‌کند، هشدار داده است. برای نمونه وی روز 15شهریور امسال گفت: «دشمن از طریق تولید و ترویج شبهات... به‌دنبال انحراف جوانان مؤمن و سالم از اصل دین... است و امروز این کار در بستر فضای مجازی انجام می‌شود... برنامه‌های گسترده برای انحراف ذهن و دل مردم و جوانان از اصل دین وجود دارد».
 
آری، ترجمه این حرف خامنه‌ای هم یعنی این که دشمن با برنامه‌های گسترده باعث رو در رو شدن جوانها با نظام شده و خطر یک انفجار عظیم اجتماعی را، در چشم‌انداز نزدیک رژیم قرار داده است.

اینکه این روزها سردمداران و مهره‌های ریز و درشت نظام نسبت به فضای مجازی و تاثیرات آن روی جوانان دست می‌گذارند و یک‌بند صحبت از دشمن و.. می‌کنند، تماماً مبین همین نگرانی است. نگرانی از نفرات فزاینده از نظام ارتجاعی ولایت‌فقیه و خیزش مردم و جوانان ایران، دشمنی که همان‌طور که گفته شد از بیان اسم آن هراس دارند، اگر ‌چه آدرس آن را مرتب می‌دهند و دیگر امروزه بر کسی پوشیده نیست که دشمن اصلی که از آن نگرانند همانا نیروی سرنگون کننده این نظام ستمگر یعنی مقاومت ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران است.

بی‌دلیل نیست که این روزها به‌خصوص در شرایط ضعف رژیم بعد از زهرخوران اتمی و نیز بعد از انتشار نوار آقای منتظری و اوجگیری جنبش دادخواهی، هجمه تبلیغاتی کثیف و گسترده علیه این مقاومت بالا گرفته است و روزی نیست که از بالاترین سران رژیم تا سایر مهره‌ها، چه در نوشته‌ها، چه در مصاحبه‌های تلویزیونی و چه حتی در فیلمهای سینمایی، به لجن‌پراکنی مشغول نباشند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0d9d48c7-e8ad-4658-ad2b-95301f301974"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات