728 x 90

اعدام دسته جمعي,اعدام در ملأ عام,

رئیس قضاییه رژیم خواستار تسریع در اجرای احکام اعدام شد

-

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ايران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ايران
سران رژیم در وحشت از قیام بر ابعاد سرکوب به‌ویژه اعدام افزوده‌اند

آخوند صادق لاریجانی رئیس جنایتکار دستگاه قضایی رژیم تأکید کرد که حذف اعدام قاچاقچیان مواد مخدر سیاست قوه قضاییه نیست. وی گفت «ما چه زمانی چنین گرایشی داشتیم... این‌که می‌گویند اعدام فایده نداشت بی‌مورد است. از دادستانهای کل کشور می‌خواهم در اجرای احکام تعلل نکنند و پس از صدور حکم، آن را اجرا کنند، چرا که اجازه نداریم سه سال اجرای حکم را به تعویق بیاندازیم تا مجرم در زندان نمازخوان شود و به علت نماز خواندن او اعدام را منتفی کرد. نمی‌توان اعدام را به‌طور کلی منتفی کرد چرا که بازدارندگی دستگاه قضا را تضعیف می‌کند».

سردژخیم قضاییه رژیم اذعان کرد که این اعدامها برای برقراری «امنیت» در جامعه صورت می‌گیرد و تأکید کرد: «یکی از علل تاثیرگذاری مجازاتها این است که به موقع، سریع و قاطع باشد و اطاله دادرسی بر خلاف مصالح جامعه و دستگاه قضایی است». او «از فرصت دادن در دادرسی» به متهمان به قاچاق مواد مخدر انتقاد کرد و گفت: «دادسراها باید امنیت را در تمام شئون آن مستقر کنند و آن را جدی بگیرند».

سخنان شقاوت‌بار رئیس دستگاه قضایی رژیم در مورد ضرورت تداوم مجازات اعدام و سرعت بخشیدن به آن در حالی است که تنها طی سه روز گذشته 29زندانی اعدام شده‌اند و میانگین روزانه اعدام به 10نفر بالغ شده است.

اعتدال و میانه‌روی در این نظام قرون‌وسطایی مضحکه‌یی بیش نیست. بربریت حاکم بر ایران تنها با تشدید سرکوب و شکنجه و اعدام با بحرانهای داخلی و بین‌المللی و نارضایتی فزاینده مردمی مقابله نموده و از قیام بنیان‌کن مردمی جلوگیری می‌کند.
 
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
9مهر 1395 (30سپتامبر 2016)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f89f6eec-8d8e-4768-bd12-ab33e18fdc69"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات